روزبه بمانی با اجرای «اتفاق» به استقبال طرفدارانش رفت/ اجرای قطعه ای جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
در برج میلاد،

روزبه بمانی با اجرای «اتفاق» به استقبال طرفدارانش رفت/ اجرای قطعه ای جدید

کنسرت روزبه بمانی ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته طی دو سانس ساعت 19 و 22 در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، شب گذشته سه شنبه ۲۲ مرداد ماه کنسرت روزبه بمانی شاعر، ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ طی دو سانس در ساعت ۱۹ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلاد به همت موسسه «آوای هنر» برگزار شد.

روزبه بمانی سانس اول این کنسرت را با خواندن قطعه «من حافظم» آغاز کرد و بعد از خواندن این قطعه مورد تشویق هواداران خود که همه سالن را پر کرده بودند قرار گرفت و به طرفداران خود گفت: «من حافظم» را به عنوان موزیک پیشواز شما انتخاب کردیم.

بمانی در ادامه این کنسرت به اجرای قطعات «خسته شدم»، «تمرین تنهایی» و «چالوس» پرداخت.

وی قبل از معرفی قطعه بعدی گفت: این قطعه را از بقیه قطعات آلبوم «کجا باید برم» بیشتر دوست دارم. البته همه ترانه هایم رو دوست دارم اما قطعه «شلیک» را طور دیگری دوست دارم.

این ترانه سرا و خواننده بین اجرای قطعات خود توضیح داد: حس می کنم یکی از کارهای مهمی که در این سال های فعالیتم انجام دادم، نوشتن و خواندن شعر و ترانه است. وی در ادامه قطعه «عاشقی» را خواند و قطعات «سلام»، «به من نگو عاشق»، «خونه قدیمی»، «یعنی تموم»، «کجا باید برم» و «خودم خواستم» را برای حاضران اجرا کرد.

از نکات جالب این کنسرت، تنظیم قطعه «به من نگو عاشق» بود که تنطیم موزیک اجرا شده در کنسرت با تنطیم اصلی این قطعه متفاوت بود. بمانی، در این کنسرت قطعه «اتفاق» را با تنظیم مهرداد احمدزاده که به تازگی منتشر کرده است، برای حاضران خواند که با استقبال طرفدارانش روبرو شد.

در بخش دیگری از اجرای این کنسرت، همه اعضای گروه با حضور روی صحنه، قطعه جدیدی را اجرا کردند که هنوز منتشر نشده است. بعد از اتمام این قطعه، بمانی بیان کرد: با سرودن این ترانه، یاد مادربزرگم افتادم که هر وقت حالم بد بود، نزد او می رفتم. به نظرم پدربزرگ و مادربزرگ تنها کسانی هستند که شما در هر سنی که باشی نزد آنها احساس کودک هفت، هشت ساله را دارید و من مطمئن هستم که هم اکنون مادر بزرگم در حال نگاه کردن من است. وی در ادامه سخنانش از حاضران خواست تا تمام مادربزرگ ها و پدربزرگ ها را تشویق کنند.

خواننده قطعه «بدون تاریخ، بدون امضا» برای اجرای این قطعه از رضا تاجبخش، پیانیست شناخته شده موسیقی پاپ دعوت کرد تا روی صحنه بیاید و حین اجرای این قطعه پیانو بنوازد. بعد از اجرای این قطعه بمانی با یاد کردن از وحید جلیلوند کارگردان فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» و نوید محمدزاده بازیگر این اثر از حاضران خواست تا این دو دوست هنرمند را تشویق کنند.

در پایان این کنسرت، روزبه بمانی با اجرای قطعه «خرقه» سانس اول کنسرت خود را به پایان رساند و با اجرای این قطعات شب خاطره انگیزی را برای طرفداران خود رقم زد.

از نکات حایز اهمیت در این کنسرت، نورپردازی خوب و طراحی صحنه زیبای آن بود که برای اجرای هر قطعه تغییراتی در دکور و نورپردازی ایجاد می شد. همچنین برای هر یک از قطعات، موزیک ویدیوی ویژه ای ساخته شده بود که همزمان با اجرا پخش می شد.

یکی از مهمانان ویژه این کنسرت، برزو ارجمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود که در نمایش «بی بی و سرباز دل» با بمانی همکاری داشته است. از دیگر مهمانان این کنسرت سامان امامی تنظیم کننده و رهبر ارکستر حامد همایون، مهدی ایوبی ترانه سرا و شاهد صادق پور مدیر برنامه روزبه بمانی بودند.

نوازندگانی که در این کنسرت، روزبه بمانی را همراهی کردند عبارتند از امیر علیزاده رهبر ارکستر، احسان نی زن نوازنده ویولن، سروش عمومی درامز، مجید برومند گیتاربیس، محمد شکاری، امیر جلیلی و…

در پایان این کنسرت، روزبه بمانی از علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی برای همکاری در آلبوم «کجا باید برم» و حامی مالی این کنسرت تشکر کرد.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است