فیلمبرداری «لیپار» در چابهار ادامه دارد/ تلاش برای ارایه به جشنواره ملی فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵

فیلمبرداری «لیپار» در چابهار ادامه دارد/ تلاش برای ارایه به جشنواره ملی فیلم فجر

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی در چابهار ادامه دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید خانی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و حمایت استانداری سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار در حال تولید است و سازندگان این فیلم در تلاش هستند که آن را برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنند.

طی روزهای گذشته احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استان از پشت صحنه فیلم سینمایی «لیپار» بازدید و و ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی بر معرفی ظرفیت‌های استان تاکید کرد.

حسین ریگی کارگردان این فیلم نیز گفت: ما چه در مراحل نگارش فیلمنامه و چه در مراحل ساخت تلاش کرده‌ایم نگاه متفاوتی از استان سیستان و بلوچستان و مردمانش را ارایه کنیم. این نخستین فیلم سینمایی استان سیستان و بلوچستان است که توسط کارگردان بومی استان ساخته می‌شود و قرار است برخلاف نگاه غالب در سینمای ایران به این استان و با یک نگاه متفاوت و واقع‌گرایانه ساخته شود. یکی از وظایف من به عنوان نخستین فیلمساز سیستان و بلوچستان، دیده شدن فیلم است و باید فیلمی بسازم که در سطح ملی و جهانی دیده شود. بنابراین تلاش می‌کنیم از توان و حضور بازیگران مطرح سینمای ایران در «لیپار» استفاده شود.

با ادامه فیلمبرداری «لیپار»، هومن برق‌نورد به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

پیش از این بازیگران چون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری نوجوانانی هستند که از طریق آزمون بازیگری و از میان متقاضیان برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.

«لیپار» که اولین فیلم بلند سینمایی حسین ریگی است این روزها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چابهار در حال فیلمبرداری است و تدوین این فیلم به صورت همزمان توسط مهدی سعدی آغاز شده است.

فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط حسین ریگی و حسام فرهمندجو نوشته شده است و محمدمهدی عسگرپور در مقام مشاور کارگردان با پروژه همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است