گالری‌گردی در آغاز فصل سرد/ نمایشگاه‌های متنوعی برپاست

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، اگرچه کرونا بازار نمایشگاه‌های تجسمی را تحت تاثیر قرار داده است اما در آخرین روزهای فصل پاییز تعدادی نمایشگاه تجسمی برگزار شده است که علاقمندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند و روزهای اول فصل زمستان از نمایشگاه های هنری خالی نیست.

«نور»

نمایشگاه انفرادی نقاشی و حجم حامد صحیحی با عنوان «نور» از روز جمعه 28 آذر تا 11 دی‌ماه در گالری طراحان آزاد برپاست. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به جز پنجشنبه‌ها به گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، خیابان شقاقی، میدان سلماس، پلاک پنج مراجعه کنند.

«شباهت‌ها و نسبت‌ها»

نمایشگاه انفرادی نقاشی میلاد رستمی به نام «شباهت‌ها و نسبت‌ها» جمعه 28 آذر در گالری زیرزمین دستان افتتاح شد. این نمایشگاه تا 12 دی برپاست. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «شباهت‌ها و نسبت‌ها» در تمامی روزهای هفته به جز یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها به گالری زیرزمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 6 مراجعه کنند. ساعت بازدید از این نمایشگاه 11 الی 19 است.

«بود و نبود»

نمایشگاه انفرادی نقاشی حسین وهابی با عنوان «بود و نبود» جمعه 28 آذر تا سه دی‌ماه در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریم‌‍‌خان زند، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک 154، طبقه اول برگزار می‌شود. نگارخانه نگر در تمامی روزهای هفته به جز شنبه‌ها از ساعت 12 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

«گذر/ دگردیسی»

نمایشگاه انفرادی زیورآلات سارا اثنی عشری با نام «گذر/ دگردیسی» از روز جمعه 28 آذر تا 10 دی در گالری هفت ثمر به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره هشت برپاست. بازدید از این نمایشگاه در تمامی روزهای هفته به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 میسر است.

«منظره‌های ایران»

نمایشگاه گروهی هنرجویان سمیه صفوی به نام «منظره‌های ایران» از روز جمعه 28 آذر تا چهارشنبه 10 دی در گالری شکوه برگزار است. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 مراجعه کنند. گالری شکوه در تمامی روزهای هفته به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 آماده بازدید علاقمندان است.

«فصل نو»

نمایشگاه گروهی نقاشی «فصل نو» 28 آذر تا 2 دی در نگارخانه احسان به نشانی تهران، اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره 22 برپاست.

«دایناسور دست و پایش را گم کرده»

نمایشگاه گروهی «دایناسور دست و پایش را گم کرده» 28 آذر تا 26 دی در گالری خارج از دستان برگزار است. علاقمندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری زیر دستان به نشانی تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک 409 مراجعه کنند. گالری زیر دستان در تمامی روزهای هفته به جز شنبه‌ها از ساعت 12تا 18 آماده بازدید مخاطبان است.

«پرواز ذهن»

نمایشگاه گروهی «پرواز ذهن» که به دست فرانک محبی گردآوری شده است، از جمعه 28 آذر تا چهارشنبه سه دی‌ماه در گالری آتشزاد به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به میدان ونک، خیابان عباسپور شمالی، بعد از پل همت، پلاک 23 برگزار می‌شود.

«نقش تو»

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «نقش تو» با گردآوری مهناز طراح از 28 آذر تا سه دی در نگارخانه گل‌های داوودی به نشانی تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، بین حافظ و شهید نجات‌الهی، پلاک 263 برگزار می‌شود. این نگارخانه در تمامی روزهای هفته از ساعت 16 تا 20 آماده بازدید علاقمندان است.

«هنر و تجربه»

دوره سوم نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «هنر و تجربه» روز جمعه 28 آذر در نگارخانه انتظامی افتتاح شد. این نمایشگاه تا سه دی‌ماه در این نگارخانه به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، پلاک 608، طبقه دوم، واحد پنج برپاست. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در تمامی روزهای هفته به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 17 تا 20 به نگارخانه انتظامی مراجعه کنند.

«رنگ پاییزی»

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «رنگ پاییزی» که از سوی مرضیه حسام‌زاده گردآوری شده است، یکشنبه 30 آذر تا 5 دی در گالری زرنا به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شماره 10، طبقه دو میزبان هنردوستان است. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روز به جز پنج‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به گالری زرنا مراجعه کنند.

«چشم تربیت شده»

نمایشگاه گروهی «چشم تربیت شده» با گردآوری امیرحسین اکبری علویجه 28 آذر تا 23 دی در گالری شیدایی برپاست. گالری شیدایی به نشانی میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، روبروی موزه عکسخانه شهر، پلاک 149، واحد یک در تمامی روزهای هفته به جز شنبه‌ها از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

هنرمندان نمایشگاه «چشم ترتبیت شده» احمد جعفری، سارا سعدالدین و سپهر مصری هستند.

«بُعد»

نمایشگاه گروهی نقاشی به نام «بُعد» جمعه 28 آذر در گالری آفا افتتاح شد. این نمایشگاه تا پنجشنبه 11 دی برپاست.

محسن حیدری، مصی دیواندری، کیوان روشن‌بین، یوسف شریف‌کاظمی هنرمندان این نمایشگاه هستند. نمایشگاه گروهی «بُعد» در تمامی روزهای هفته از ساعت 12 تا 19 در گالری آفا به نشانی تهران، شهرک غرب، فاز 1، خیابان مهستان، خیابان گلستان جنوبی، مجتمع مسکونی مهستان، برج اِی 2، گالری آفا میزبان مخاطبان است.

مائده غلامی

انتهای پیام/