«سیاوش» آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند/ نگارش فصل دوم سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
مهدی یاری به صبا گفت:

«سیاوش» آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند/ نگارش فصل دوم سریال

تهیه‌کننده سریال شبکه نمایش خانگی «سیاوش» درباره آخرین وضعیت پس تولید و پخش این مجموعه توضیحاتی را ارایه داد.

مهدی یاری تهیه‌کننده سریال «سیاوش» که قرار است به زودی از پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی پخش خود را آغاز کند در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت این مجموعه شبکه نمایش خانگی توضیح داد: این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده این روزها آخرین مراحل فنی خود را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: ما به دنبال تولید یک کار اجتماعی خوب بودیم که تصمیم گرفتیم «سیاوش» را بسازیم و فکر می کنیم این سریال یک کار مخاطب‌پسند است که می‌تواند همه اقشار را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

تهیه‌کننده «سیاوش» با اشاره به اینکه این سریال در ۱۸ قسمت تولید شده است، بیان کرد: در حقیقت فصل اول این مجموعه در ۱۸ قسمت در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد و هم‌اکنون فصل دوم آن نیز در مرحله نگارش است و قطعا فصل دوم نیز داریم.

یاری درباره زمان پخش این سریال گفت: نماوا منتظر است تکلیف پخش سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی مشخص شود. اگر این مجموعه پخش شود، «سیاوش» پس از پخش چند قسمت از «قورباغه» پخش خود را آغاز می‌کند و اگر شرایط دیگری رقم بخورد، «سیاوش» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری «سیاوش» سال گذشته آغاز شد، مطرح کرد: تصویربرداری این مجموعه در عید ۹۹ به دلیل کرونا متوقف شد و پس از فروکش کردن بحران کرونا دوباره کار را آغاز کردیم و نزدیک ۶ ماه تصویربرداری این مجموعه زمان برد.

تهیه‌کننده «سیاوش» درباره ترکیب بازیگران این مجموعه خاطرنشان کرد: دوستانی که در این سریال حضور دارند بازیگران توانمندی هستند که تجربه بازی در سینما، تلویزیون و تئاتر را دارند و نقش‌های متفاوتی از بازیگران را در این سریال شاهد خواهیم بود.

وی در پایان درباره قصه این مجموعه عنوان کرد: درباره قصه «سیاوش» تنها به گفتن یک جمله اکتفا می‌کنم و آن هم این است: «خانواده همه چیه، خط قرمزمه. اگه لازم باشه ازش دفاع کنم چشم و رو همه چی میبندم.»

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری، رضا هاشمی و مجید صالحی در این سریال حضور دارند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است