مسابقه «سرو روان» فراخوان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷

مسابقه «سرو روان» فراخوان داد

خانه عکاسان ایران حوزه هنری با همکاری موسسه سپهر سوره هنر، مسابقه عکاسی «سرو روان» را به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه عکاسان ایران حوزه هنری با همکاری موسسه سپهر سوره هنر، مسابقه عکاسی «سرو روان» را برگزار می کند.

در این مسابقه که در سه بخش عکاسان حرفه ای، ویژه عکاسانِ نوجوان (سنین ۱۳ تا ۱۸ سال)، مردمی (عکاسی با تلفن همراه) برگزار می شود، علاقه مندان می توانند عکس های خود از مراسم های برگزار شده در خانه، محله و شهر خود برای بزرگداشت یاد و خاطره شهادت حاج قاسم سلیمانی را ارسال کنند.

ثبت نام، بارگذاری فایل اثر و دریافت کد ‌رهگیری برای شرکت در این مسابقه تنها از طریق سایت artfest.ir میسر خواهد بود.

شرایط ارسال اثر:

حجم فایل های ارسالی باید کمتر از ۵ مگابایت بوده و عکس ها باید با حداقل ۲۰ سانتیمتر (ضلع کوچک) و با کیفیت ۷۲ dpi و با فرمت jpg ارسال شود.

جوایز:

در بخش حرفه ای -ویژه عکاسان حرفه ای- به ۵ عکس برتر، هر نفر بیست میلیون ریال و برای بخش مردمی به ۵ عکس برگزیده هر کدام ده میلیون ریال و برای بخش ویژه نوجوان به ۳ استعداد نوجوان هر کدام بیست میلیون ریال اهدا می شود.

همچنین به هر عکس راه یافته مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال حق التالیف تعلق می گیرد.

مهلت ارسال:

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه ۹۹ بوده و دبیرخانه از دریافت آثار بعد از موعد مقرر معذور است. انتخاب آثار در فروردین ۱۴۰۰ انجام می گیرد و برنامه های اختتامیه، اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه در هفته هنر انقلاب اسلامی در پایان فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

موضوع فراخوان:

۱٫ عکس از جلوه های عشق خالص و کم نظیر مردم به شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد ایشان در ایام مراسم سالگرد شهادت علیرغم وجود محدودیت‌های بهداشتی.

۲٫ برگزاری یادبود نمادین سالگرد شهید سلیمانی در منازل با توجه به محدودیت های بیماری کرونا از قبیل زنده نگه داشتن یاد شهید عزیز با چیدن سفره و عکس و تزیینات خانه و مراسم محدود خانگی.

۳٫ آراستن چهره‌ شهر و روستا در سالگرد شهید، آذین‌بندی کوچه‌ها، خیابان‌ها و نمای خانه‌ها، ایستگاه‎های صلواتی، فضای کسب و کار، برگزاری مراسم یادبود در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و… با رعایت پروتکل های بهداشتی.

۴٫ نشانه‌ها و نمادهای سردار شهید در سطح روستاها، شهرها و کشورهای دیگر ویژه محور مقاومت.

۵٫ یادبود و حاضر شدن مردم بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است