«بلبشو» با نسخه های قدیمی طنز عروسکی متفاوت است/ توقف پخش در محرم و صفر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
احسان میرزاحسنی تهیه کننده «بلبشو»:

«بلبشو» با نسخه های قدیمی طنز عروسکی متفاوت است/ توقف پخش در محرم و صفر

تهیه کننده برنامه طنز عروسکی «بلبشو»، این برنامه را متفاوت از نسخه های قدیمی برنامه های طنز عروسکی دانست.

به گزارش خبرگزاری صبا، برنامه طنز عروسکی «بلبشو» به تهیه کنندگی احسان میرزا ابولحسنی و کارگردانی مهیار مجیب کاری از اداره کل برنامه های سیاسی است که از ۱۹ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۰ قبل از خبر ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

احسان میرزاحسنی تهیه کننده «بلبشو» با اشاره به اینکه این برنامه طنز عروسکی با همکاری بیش از ۵۰ نفر و به کارگردانی مهیار مجیب در ۴۰ قیمت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه ای تهیه و تولید شده است، بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۰ قسمت این مجموعه تا پیش از آغاز ماه محرم پخش خواهد شد و به دلیل استفاده از موسیقی و نماهنگ در بخش هایی از برنامه، به حرمت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع) پخش برنامه تا پایان ماه محرم و صفر متوقف می شود و مجداد بعد از ماه های محرم و صفر پخش آن از سر گرفته خواهد شد.

وی قدمت تولید برنامه های عروسکی و طنز حوزه سیاسی را مربوط  به دهه ۷۰ و بعدها دهه ۸۰ در صدا وسیما دانست و گفت: از آنجایی که استفاده از ظرفیت های نمایش عروسکی همواره اثرگذار بوده و در انتقال پیام نتیجه خوبی به همراه داشته است، در اداره کل برنامه های سیاسی مجددا تصمیم گرفته شد تا از این ظرفیت مغفول مانده استفاده شود. البته برنامه طنز عروسکی «بلبشو» تفاوت هایی با نسخه های قدیمی برنامه های طنز عروسکی دارد.

تهیه کننده «بلبشو» در پایان با اشاره به اینکه محورهای این برنامه ژانر سیاسی مباحث سیال و به روز سیاست خارجی است، تاکید کرد: با وجود اینکه سرعت بالای تحولات سیاسی، نوشتن فیلمنامه را دشوار می کند، اما تیم جوان و با استعداد «بلبشو» با وجود محدودیت زمانی خبرهای سیاسی، از پس شخصیت سازی عروسک ها برآمده و با استفاده از ظرفیت موسیقی برای انتقال پیام، هنر بازی دهندگی عروسک ها، عروسک های مناسب شخصیت های قصه و طراحی صحنه و دکور روزآمد، توانسته اند، برنامه طنز قابل قبولی را ارایه دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است