چرا کارگردان «بچه مهندس» در سری چهارم تغییر کرد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۳
علی غفاری به صبا گفت:

چرا کارگردان «بچه مهندس» در سری چهارم تغییر کرد؟

کارگردان سه فصل سریال «بچه مهندس» درباره جدا شدنش از این پروژه در سری چهارم توضیح داد.

علی غفاری کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارگردانی نکردن فصل چهارم سریال «بچه مهندس» اظهار کرد: صادقانه بگویم که قرار بود فصل چهارم «بچه مهندس» را بسازم، اما به دلیل طولانی شدن نگارش فیلمنامه و زمان بندی پیش آمده امکان حضورم در این کار منتفی شد.

وی اعلام کرد: درضمن قرار بود فیلم «تک‌تیرانداز» که هم اکنون مشغول کار در آن هستم زودتر به پایان رسد، اما با طولانی شدن فیلمبرداری دیگر هیچ امیدی برای کارگردانی «بچه مهندس» وجود نداشت.

وی افزود: به مسئولان سیما و تهیه‌کننده کار کاملاً حق می‌دهم، چون آنها تلاش داشتند سریال را برای رمضان سال آینده آماده کنند برای همین چاره‌ای برایشان باقی نمانده بود تا با کارگردان دیگری کار را ادامه دهند.

این کارگردان سینما و تلویزیون اعلام کرد: لازم به ذکر است خودم احمد کاوری را که از دوستان خوبم است پیشنهاد دادم، زیرا وی فیلمسازی است که کیفیت کارش بالاست.

کارگردن سه فصل سریال «بچه مهندس» درباره جدایی روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی به دلیل نرسیدن به توافق با تهیه‌کننده اظهارنظر نکرد و گفت: ترجیح می‌دهم وارد این بحث نشوم و تهیه‌کننده به آن پاسخ دهد.

وی در انتها درباره فیلم «تک تیرانداز» ابراز کرد: این فیلم قصه یکی از سرداران هشت سال جنگ تحمیلی است که آمارش در زدن هدف در جهان رتبه اول را داراست. این فیلم می‌تواند اتفاق خوبی در سینمای دفاع مقدس باشد و امیدوارم مورد توجه مخاطبان نیز قرار گیرد.

سعید سعدی تهیه‌کننده و احمد کاوری کارگردان سریال «بچه مهندس ۴» هستند.

عکس کنار خبر از حسن آقامحمدی است.

انتهای پیام/

یک نظر

  • با سلام خدمت جناب غفاریضمن تشکر از کارگردانی خوب ایشان برای ۳ فصل مجموعه تلویزیونی بچه مهندس، از صداقت ایشان نیز سپاسگزارم.با آرزوی توفیقات الهی برای  خدمت ایسان به هنر  کشور عزیزمان.