نمایشنامه «خرده نان» فراتر از مرزها قدم گذاشته است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
رضا بهبودی در گفتگو با «صبا»:

نمایشنامه «خرده نان» فراتر از مرزها قدم گذاشته است

نمایشنامه «خرده نان» ما را متوجه وضعیت انسان می‌کند، اینکه انسان چه کرده که در این موقعیت به سر می‌برد.
به گزارش «صبا»، رضا بهبودی بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون با بیان اینکه نمایشنامه «خرده نان»جز آن دسته از متن‌هایی است که به لایه‌های مختلف اجتماعی اشاره می‌کند در گفت و گو با «صبا» اظهار کرد: درام خوب مثل نمایشنامه «خرده نان» به نویسندگی  لویی کالافرت ما را متوجه وضعیت انسان می‌کند، اینکه انسان چه کرده که در این موقعیت به سر می‌برد و آرزوها و علل شکست‌ها را بازگو می‌کند.
 وی درباره نقش خود در نمایش «خرده نان» گفت:من نقش مردی میانسال که زندگی معمولی دارد را بازی می‌کنم و مثل همه آدم‌های دیگر آرزویی داشته که برآورده نشده است.
رضا بهبودی از استقبال مردم از نمایش «خرده نان» گفت: سالن سایه سالن کوچکی است که ما بعد از پایان نمایش با تماشاگران ارتباط داریم و واکنش‌های خوبی از مردم گرفته‌ایم و خیلی خوشحالیم که می‌توانیم در مسیر درستی در زندگی افرادی تاثیرگذار باشیم و این موضوع نشان می‌دهد نمایشنامه‌ای که سی سال پیش در فرانسه نوشته شده است مثل بیشتر درام‌ها قابل تامل  و جهان شمول است و فراتر از مرزها به مسائل بشر می‌پردازد.
وی از تجربه کاری خود با کوروش سلیمانی کار گردان نمایش «خرده نان»  و بازی در کنار آناهیتا اقبال نژاد گفت: من کوروش سلیمانی را از سال‌های دور می‌شناسم و بازیگری و کارگردانی است  توانا و با اخلاق که متوجه تمام رفتارها و برخوردها با همه عوامل است و تجربه‌های زیادی در تئاتر و تلویزیون دارد و همچنین خانم اقبال نژاد که از پیشکسوت‌های عرصه تئاتر هستند و این فرصت برای اولین بار ایجاد شده  تا بتوانم در کنار ایشان بازی کنم و تا به امروز همکاری لذت بخشی بوده است و با همدلی صادقانه در جهت پیشرفت کار حرکت کرده‌ایم.
بهبودی در پایان با ابراز ناراحتی نسبت به محیط اطراف تئاتر شهر گفت:  من هربار که برای تمرین و اجرا به تئاتر شهر می‌روم بسیار ناراحت می‌شوم از یکشنبه بازاری که در اطراف محیط فرهنگی ما وجود دارد و افراد را از رفت و آمد به این محوطه دلزده می‌کند. درصورتی که این فضا نیاز به رسیدگی بیشتری دارد تا مرکز اصلی تئاتر که نماد فرهنگی کشور است حفظ شود. مسئولین ما در اداره کل هنرهای نمایشی و شهرداری باید به این موضوع توجه داشته باشند تا بستر مناسبی برای فروش اقلام این افراد فراهم شود.
گفتنی است، نمایش «خرده نان» به کارگردانی کوروش سلیمانی و نویسندگی لویی کالافرت و با بازی رضا بهبودی و آناهیتا اقبال نژاد از ۱۶ آذر در سالن سایه روی صحنه رفته است.
نسترن معصوم‌پور

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است