پرت و پلاهای سینمایی/ خواهران خیلی غریب! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
زنگ تفریح آخر هفته؛

پرت و پلاهای سینمایی/ خواهران خیلی غریب!

در پرت و پلای این هفته به سراغ حاشیه های سریال نتفلیکس از کنار گذاشتن خواهران فانینگ تا فاش شدن دستمزد مک کانهی رفته ایم.

به گزارش خبرنگار صبا، در «پرت و پلای» این هفته به سراغ حاشیه یکی از پخش زنده های اینستاگرامی (اصطلاحا لایو) آمریکا رفته ایم.

هفته پیش نتفلیکس خبر ساخت فصل هشتم سریال پربیننده «کشور» را اعلام کرد، با این حال طبق اعلام سازندگان مجموعه، دو بازیگر این سریال یعنی خواهران فانینگ (ال و داکوتا) برخلاف هفت فصل قبلی در این مجموعه حضور ندارند.

این دو بازیگر که البته خیلی ها از جمله منتقد معروف پیتر بردشاو به بی اثر بودن نقش شان در سریال «کشور» در فصول گذشته انتقاد داشتند، در لایو این هفته با چشمانی اشک آلود و چهره ای گریان به این حذف واکنش نشان دادند.

این اما تنها حاشیه سریال «کشور» در طی این روزها نبوده و یکی از تازه ترین حاشیه های این سریال مربوط به بازیگر نقش اول و نویسنده کار متیو مک کانهی است. او که در اطرافش شایعات زیادی درباره دریافت رقم عجیب و غریب ۵۰۰ میلیون دلار برای این سریال وجود داشت، روز گذشته در پست اینستاگرامی انصرافش را از ساخت فصل هشتم سریال پرحاشیه و محبوب «کشور» اعلام کرد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت: دست از تخریب و عقیم سازی بردارید، سریال «کشور» به عشق مردم آمریکا ساخته و به خواست این مردم ادامه پیدا کرده است.

مک کانهی پیشتر نیز اعلام کرده بود به دلیل یک سری مسائل دیگر حاضر نیست برای نتفلیکس سریال بازی کند البته او بعدها قولش را زیر پا گذاشت و یک فصل دیگر از این سریال را جلوی دوربین برد، حالا باید دید او چقدر روی این یکی تصمیمش استوار است. البته به نظر می رسد نتفلیکس هم دیگر تمایل آنچنانی به همکاری با مک کانهی ندارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است