چای در کشورهای مختلف چگونه درست می‌شود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
معرفی کتاب؛

چای در کشورهای مختلف چگونه درست می‌شود؟

کتاب «وقت چای در اطراف جهان» نوشته دنیس ویسبلوث با ترجمه الهام شوشتری‌زاده از سوی نشر اطراف به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «وقت چای در اطراف جهان» نوشته دنیس ویسبلوث با ترجمه الهام شوشتری‌زاده در نوبت چاپ اول از سوی نشر اطراف منتشر شد.

این کتاب با تصویرسازی چلسی ابرن شیوه درست کردن چای در کشورهای مختلف از قاره آسیا و آفریقا تا قاره آمریکا و اروپا را توضیح می‌دهد.

در قسمت مقدمه این کتاب آمده است: «چای دوست همه مردم دنیاست. خوراکی‌های هرجای جهان با هم فرق دارد. مردم هر کشوری غذا و نوشیدنی خودشان را دارند اما چای در همه‌جا هست. با این‌که بیشتر مردم دنیا چای می‌نوشند ولی مردم هر گوشه و شهری از جهان آن را یک جور درست می‌کنند و با آدابی می‌نوشند که مخصوص خودشان است.

یک چای ساده می‌تواند ما را با آدم‌های دیگر جهان دوست کند چون می‌توانیم درباره‌اش با هم حرف بزنیم، از چای خودمان بگوییم و بپرسیم چای شما چطور است؟»

در پشت صفحه این کتاب نوشته شده است: «وقت چای در اطراف جهان بچه‌ها را به یک سفر هیجان‌انگیز دور دنیا می‌برد و با نقاشی‌های جذاب و قصه‌های شنیدنی برایشان می‌گوید که مردم کشورهای دیگر چطور چای درست می‌کنند و از این نوشیدنی دوست‌داشتنی لذت می‌برند.»

کتاب «وقت چای در اطراف جهان» در ۴۰ صفحه مصور رنگی با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان توسط راه راه واحد کودک و نوجوان نشر اطراف روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است