«مثبت خانواده» میزبان یک زوج راننده تریلی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۴

«مثبت خانواده» میزبان یک زوج راننده تریلی شد

برنامه «مثبت خانواده» با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده جمعه 28 آذر به مناسبت یلدای 99 روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «مثبت خانواده» با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده جمعه ۲۸ آذر حوالی ۱۲:۰۰ به مناسبت نزدیک شدن به یلدای ۹۹ به صورت ویژه‌‌ روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه با توجه به شعار «جمع نشویم تا کم نشویم» و لزوم ارتباط مجازی در شب باستانی یلدا، در قالب یک جُنگ تقدیم بینندگان می‌شود.

«مثبت خانواده» میزبان مهمانان مختلفی خواهد بود، از جمله سه خواهر پرستار که در بخش کرونایی‌های یک بیمارستان مشغول به کار هستند. همچنین با توجه به روز ملی حمل و نقل یک زوج راننده تریلی که به ترانزیت مشغول هستند مهمان برنامه می‌شوند.

در برنامه این هفته سیدمهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان نیز از برنامه های شب یلدا برای خانواده‌های کمتر برخوردار، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ایتام این استان سخن خواهد گفت.

«مثبت خانواده» جمعه‌های هر هفته با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای خانواده‌های ایرانی با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می شود.

بخش‌های مختلف این برنامه با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامه‌ریزی شده تا برآیندی شاد برای خانواده ها به ارمغان داشته باشد.

این برنامه کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم است که جمعه‌ها ساعت ۱۲ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است