دومین مجموعه شعر مژده لواسانی منتشر شد/ به چهل‌سالگی‌ات رسیده‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴

دومین مجموعه شعر مژده لواسانی منتشر شد/ به چهل‌سالگی‌ات رسیده‌ام

دومین مجموعه شعر مژده لواسانی با عنوان «به چهل‌سالگی‌ات رسیده‌ام» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، دومین مجموعه شعر مژده لواسانی با عنوان «به چهل‌سالگی‌ات رسیده‌ام» منتشر شد که این مجموعه در ۷۱ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۶هزار تومان از سوی موسسه انتشارات نگاه راهی بازار نشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: مجموعه شعر «به چهل‌سالگی‌ات رسیده‌ام» دومین کتاب مژده لواسانی و نخستین مجموعه شعر سپید اوست که طی روزهای گذشته راهی بازار نشر شده است. او از سال‌های نوجوانی در کنار کار اجرا در تلویزیون و رادیو به نویسندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز مشغول بود.

مژده لواسانی در این اثر ۵۵ شعر سپید منتشر کرده که اغلب کوتاه است و فضایی عاشقانه دارد. او سعی کرده تا در این اثر مسائل و دغدغه‌های عاشقانه را در پس‌زمینه‌ای پاییزی مطرح کند.

لواسانی در توضیحی نوشته است: «در کتاب اولم «خون انار گردن پاییز است» داعیه‌ شعر نداشتم و البته در مقدمه کتاب هم به این موضوع اشاره کرده بودم که چهار فصل این مجموعه شعر نیست؛ اما در مجموعه دوم یعنی «به چهل‌سالگی‌ات رسیده‌ام»، با راهنمایی‌ها و الطاف شاعرانی چون محمدرضا عبدالملکیان، اسماعیل امینی و دیگر استادان تلاش کردم تا مجموعه شعر سپید قابل قبولی را تقدیم مخاطبانم کنم.»

در یکی از اشعار این کتاب می‌خوانیم:
«باران
قطره
قطره
قطره
بر سه تن می‌بارید
آن تن که رفتم
آن تن که ماندی
آن تن که آمد
اسم رمزمان «تن‌ها» بود
آن شب!»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است