ماجرای دوپینگ در سنگ‌نوردی سوژه سریال رادیویی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

ماجرای دوپینگ در سنگ‌نوردی سوژه سریال رادیویی شد

سریال رادیویی «برنده» برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و ورزش آماده شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «برنده» با موضوع ماجرای دوپینگ در سنگ‌نوردی، برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و ورزش آماده شد.

این سریال رادیویی به سفارش رادیو ورزش در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو آماده شده است که همزمان از رادیو نمایش و ورزش پخش می شود.

ژاله محمدعلی تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت: سریال «برنده» به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی نازنین مهیمنی داستان سنگ‌نوردان جوانی است که خود را برای مسابقات بین المللی آماده می کنند اما یکی از آن‌ها که دوپینگ کرده است نمونه آزمایش دوپینگ خود را با قهرمان داستان جابه جا می‌کند و در پی آن اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی افزود: ویژگی تهیه کردن این کار در تولید آمبیانس سالن‌های سنگ‌نوردی بود. فضاسازی این باشگاه‌ها به دلیل تک نفره بودن این ورزش با دیگر ورزش‌ها متفاوت است و تماشاچیان این ورزش غالبا خود سنگنوردان هستند.

این تهیه‌کننده رادیویی در پایان تاکید کرد: موسیقی به کار برده شده در این نمایش کاملا ورزشی است.

سریال رادیویی «برنده» به نویسندگی زهرا کولیوند، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی نازنین مهیمنی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریدون محرابی، مجید حمزه، سوسن مقصودلو، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، مهرخ افضلی، مونا صفی، امیر زنده‌دلان، امیر فرحان نیا، محمدرضا علی، محمد آقامحمدی و کامیار محبی از روز شنبه بیست و نهم آذر ماه ساعت ۸:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱:۳۰ بامداد روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است