مرگ «راضیه» سخت ترین سکانس «آقازاده» بود/ امین تارخ در فن بیان کمکم کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۱
پردیس پورعابدینی در «بوی خون» عنوان کرد:

مرگ «راضیه» سخت ترین سکانس «آقازاده» بود/ امین تارخ در فن بیان کمکم کرد

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه در سریال «آقازاده» از نخستین تجربه بازیگری خود گفت.

به گزارش صبا، سومین قسمت مستند «بوی خون» این هفته منتشر شد و در این قسمت پردیس پورعابدینی بازیگر نقش «راضیه» درباره نقش خود در سریال «آقازاده» و اتفاق‌های پشت صحنه آن سخن گفت.

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش «راضیه» در سخنانی گفت: سریال «آقازاده» به عنوان اولین تجربه تصویری، تجربه‌ای عجیب و غریب بود. تا به حال در قابی جلوی دوربین نرفته بودم که افراد زیادی نظاره‌ام کنند اما همیشه به خودم می گفتم که «پردیس! تو میتونی از پس این کار بر بیای». در این مجموعه تلاش کردم مغرور و مغلوب استرس نشوم.

وی در پاسخ به این پرسش که شخصیت راضیه و مانلی سریال «آقازاده» از نگاه شما چه تعریفی دارند، بیان کرد: به نظر من راضیه و مانلی اشتراک های زیادی با هم دارند اما مهمترین وجه اشتراک آن ها خالص بودنشان است. راضیه از خانه مادربزرگ بدون آنکه تجربه گذار از جامعه را داشته باشد، مستقیم به خانه نیما رفته است. راضیه و مانلی هر دو افرادی ساده و معمولی بودند که به این سرنوشت دچار شدند. ماجراهایی که امکان دارد برای هرکسی اتفاق بیافتد تا به سرنوشتی مشابه این ۲ شخصیت دچار شود.

پورعابدینی قرار گرفتن کنار بازیگران باتجربه در سریال «آقازاده» را یکی از عوامل موفقیت خود دانست و گفت: بازیگران این مجموعه واقعا بی نظیر بودند و حس خوبی از آن ها گرفتم. علاوه بر بازی و تمرین در سکانس ها، دوست داشتم که در پشت صحنه هم از آن‌ها یاد بگیرم. همه در این راه برایم انرژی گذاشتند. همچنین امین تارخ نیز درباره فن بیان و صدا بسیار کمکم کرد.

این بازیگر که سخت ترین سکانس بازی‌اش را مرگ راضیه می‌داند، خاطرنشان کرد: سکانس مرگ راضیه، سخت ترین سکانسی بود که تجربه کردم به دلیل آنکه صحنه را به صورت کروماکی می گرفتند و همه چیز به حس و حال من بستگی داشت تا خوب از کار دربیاید. در حالی که در هوا معلق بودم باید حس وحشت و هراس راضیه را به صورت واقعی بازی می کردم. سکانسی بود که خیلی سعی کردم تا خوب از کار دربیاد و تاثیرگذار باشد.

پورعابدینی افزود: قبل از بازی در سکانس مرگ راضیه، با آقای توفیقی درباره صحنه و شکل اجرا صحبت کرده بودیم و آن حسی را که قرار بود در لحظه داشته باشم با یک ارتباط کلامی و چشمی در من ایجاد کردند.

این بازیگر همچنین درباره اینکه چگونه برای سریال «آقازاده» انتخاب شد، گفت: به یادم دارم که غروب بود و قرار بود که تست گریم انجام شود که به دلیل از دست رفتن نور، انجام نشد. نکته ای که برایم جالب بود توجهحامد عنقا به رفتار و گفتار من بود. از این لحاظ که به عنوان یک بازیگر که قرار است چند میلیون نفر حرکات و رفتار من را دنبال کنند، کاملا زیر ذره بین بودم.

وی در پایان درباره بهرنگ توفیقی و ویژگی‌های کارگردانی‌اش اظهار کرد: مهمترین ویژگی بهرنگ توفیقی غیر از خوب و حرفه ای بودنشان، این است که همراه بازیگر هستند. این باعث می شود که یک بازیگر جلوی دوربین، احساس راحتی داشته باشد. علاوه بر این‌ها حرفه‌ای بودن و اخلاق خوبشان برای من که اولین بار بود جلوی دوربین می‌رفتم، بسیار تاثیرگذار و کمک حالم بود.

مستند «بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی، نویسندگی احمد رنجبر و تهیه‌کنندگی سیدامیر موسوی‌نیا یکشنبه‌ها در سامانه فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است