برگزاری کنسرت آنلاین رشید وطن‌دوست و وحید تاج در تالار وحدت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
صبا خبر می دهد؛

برگزاری کنسرت آنلاین رشید وطن‌دوست و وحید تاج در تالار وحدت

رشید وطن دوست از برگزاری کنسرت آنلاین به همراه وحید تاج در تالار وحدت خبر داد.

رشید وطن دوست خواننده درباره کارهای این روزهایش در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت آنلاین هستیم که صحبت های اولیه با علی اکبر قربانی رهبر ارکستر ملی انجام شده است و قرار است دی ماه سال جاری به همراه وحید تاج این کنسرت آنلاین را در تالار وحدت برگزار کنیم.

وی افزود: زیاد نمی توانم با کنسرت آنلاین ارتباط برقرار کنم زیرا به نظرم هنرمندان باید از نزدیک با مخاطب در ارتباط باشند تا بتوانند حس و حال خوب را در سالن کنسرت به یکدیگر منتقل کنند و به نظرم کنسرت آنلاین مانند ضبط یک ویدیو است ولی در این شرایط ناگزیر از همین شکل اجرا هستیم.

این خواننده با اشاره به اینکه هنوز قطعات این کنسرت مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: قرار است به زودی هماهنگی های لازم انجام و رپرتوار این کنسرت مشخص شود. در این کنسرت یک سری قطعاتی را که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می کنم همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات آذربایجانی اختصاص دارد.

وی افزود: متاسفانه بیماری کرونا سبب شده از هم دور شویم و کنسرت های آنلاین نمی تواند ارتباط عمیق میان هنرمندان و مخاطبان به وجود آورد ولی در این شرایط باز هم برای نوازندگان و هنرمندان خوب است زیرا بسیاری از هنرمندان موسیقی در وضعیت بدی قرار دارند البته در تمام دنیا این مشکلات وجود دارد به عنوان مثال مدتی پیش با یک خواننده اپرا در هامبورگ صحبت می کردم و او هم گفت که کلا سالن های اپرا بسته شده است.

این خواننده اپرا در ادامه خاطرنشان کرد: بهتر است در این شرایط بیشتر به اوضاع یکدیگر توجه کنیم و مسئولان موسیقی باید فکری به حال بیکاری هنرمندان کنند زیرا من از نزدیک هنرمندانی را می شناسم که مشکلات معیشتی، آنها را در تنگنا قرار داده است و مسئولان با کمک های خود می توانند تا حدودی این مشکلات را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم وضعیت بهتر شود تا بتوانیم روند رو به رشدی را در حوزه موسیقی ببینیم زیرا در چند سال اخیر موسیقی دچار چرخه تکرار شده بود و کرونا ضربه های بیشتری به این هنر زده است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

اگر هنرمندان موسیقی متحد بودند مسئولان نمی‌توانستند اینگونه نادیده‌مان بگیرند

بی‌حرمتی و کم‌لطفی‌های زیادی به موسیقی می‌شود/ نگاه مسئولان باید اصلاح شود

کشتی موسیقی در حال غرق شدن است

دولت از تعطیلی موسیقی خوشحال هم می‌شود

هنرمندان موسیقی ماه‌هاست شغل و درآمدی ندارند/ مسئولان هیچ کاری نمی‌کنند

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است