پوریا اخواص «کجای جهانی» را خواند/ آلبوم «همیشه، لحظه باران…» اوایل دی می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۷

پوریا اخواص «کجای جهانی» را خواند/ آلبوم «همیشه، لحظه باران…» اوایل دی می‌آید

تک‌آهنگ «کجای جهانی» به خوانندگی پوریا اخواص که دومین قطعه از آلبوم «همیشه، لحظه باران...» است، منتشر شد.

به گزارش صبا، تک‌آهنگ «کجای جهانی» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص با ترانه‌ای از علیرضا کلیائی منتشر شد.

«کجای جهانی» دومین قطعه از آلبوم «همیشه، لحظه باران…» اثر مشترک بهنام ابوالقاسم، پوریا اخواص و علیرضا کلیایی است که اوایل دی‌ماه منتشر می‌شود.

سال گذشته تک آهنگ «صدای باران باش» از این پروژه منتشر شد و بنا بود که «همیشه، لحظه باران…» اواخر سال گذشته هم زمان با آغاز تور اجراهای زنده قطعات این آلبوم منتشر شود که شیوع بیماری کووید-۱۹ این پروژه را هم مثل بسیاری از فعالیت‌های موسیقایی دیگر به  تعویق انداخت.

آلبوم «همیشه، لحظه باران…» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست ایرانی در مسند آهنگساز است و با حضور جمعی از نوازندگان و هنرمندان ایرانی به مرحله انتشار رسیده است.

پوریا اخواص خواننده‌ موسیقی کلاسیک ایرانی را علاقمندان موسیقی به واسطه همکاری طولانی مدت با گروه هم‌آوایان به سرپرستی حسین علیزاده موسیقیدان برجسته معاصر می‌شناسند.

وی سابقه همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی به ترتیب به رهبری بردیا کیارس و فریدون شهبازیان، گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی، ارکستر مجلسی رسا به رهبری بهنام ابوالقاسم (با اجرای آثاری از فردین خلعتبری) را در کارنامه دارد.

بهنام ابوالقاسم کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران در مسند تک‌نواز پیانو با ارکسترها و هنرمندان همکاری داشته است از جمله آن‌ها می‌توان به ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، ارکستر مجلسی رسا، آنسامبل ذاستا، همایون شجریان و علیرضا قربانی اشاره کرد.

علیرضا کلیایی فارغ التحصل رشته ادبیات از دانشگاه «اینالکو-سوربن» است. از او تاکنون آثاری در آلبوم‌های «افسانه چشم‌هایت»، «دخت پری‌وار»، «فروغ»، «در شعله با تو رقصان» و «دیوار و چین» ارایه شده است. «همیشه، لحظه باران…» اولین آلبومی است که علیرضا کلیایی تمام ترانه‌هایش را سروده است.

«کجای جهانی» دومین قطعه از پروژه «همیشه،لحظه باران…» است که توسط رضا فرهادی در استودیو کرگدن صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است.

طراح گرافیک این اثر را علی بوستان و محیا فرمانی کارهای مربوط به «موشن‌گرافی» انجام داده است،

فرانک پاکزاد عکاس این پروژه است و شقایق شهابی مدیرت پروژه را برعهده دارد.

این آلبوم با سرمایه گذاری علیرضا غلامی و حمایت مالی مجموعه سون‌بیسترو تولید شده است.

قطعه «کجای جهانی» را بشنوید:

 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است