دبیران علمی و اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

دبیران علمی و اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای دبیر علمی و دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، مریم جلالی شاعر، مترجم و مدرس دانشگاه را به عنوان دبیر علمی و مصطفی راضی جلالی شاعر و مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را به عنوان دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرد.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتصاب دبیر علمی مهم‌ترین رویداد ملی شعر کشور آمده است:

«نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در عرصه شعر و پژوهش‌های گرانسنگ ادبیات فارسی به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس وظایف مندرج در آیین‌نامه جشنواره و در تعامل موثر با دبیرخانه جشنواره اقدام لازم را معمول نمایید.

مزید توفیق شما را از خداوند متعال مسالت دارم.»

در متن حکم سید عباس صالحی خطاب به دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر نیز آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی، به ویژه در برگزاری جوایز ملی ادبی به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با اساتید، شاعران ارجمند و هیات علمی، در برگزاری شایسته این رویداد بزرگ موفق و موید باشید.»

مریم جلالی دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه فردوسی مشهد است. همچنین علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، عضو رسمی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و نیز هیات علمی و هیات داوران جایزه ادبی پروین اعتصامی و جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است