فیلمبرداری «لاک‌پشت و حلزون» به زودی آغاز می‌شود/ یک دوستی پنهانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۶

فیلمبرداری «لاک‌پشت و حلزون» به زودی آغاز می‌شود/ یک دوستی پنهانی

فیلمبرداری «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» اولین کارگردانی رضا حماسی و به تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی و فیلمنامه‌ای از محسن رضایی که از چند ماه قبل پیش تولید خود را آغاز کرده بود، با دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ۱۰ ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام رو به ‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مساله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آن‌ها شکل می‌گیرد…

حماسی تاکنون برنده جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره «فیلم‌های مستقل» ژاپن ۱۳۹۹، نامزد بهترین فیلمبرداری عقاب طلایی جشنواره «فیلمبرداران آسیا» ۱۳۹۸، برنده جایزه بهترین فیلم داستانی از «جشنواره رضوی» ۱۳۹۷، برنده جایزه بهترین فیلمبرداری از «جشنواره سایه» ۱۳۸۹، برنده جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم «هفت» ۱۳۸۸ و همچنین برگزیده چندین جشنواره داخلی و خارجی همچون فیلم کوتاه تهران، جشن تصویر سال، لیف آف لندن و… بوده است.

بازیگران و عوامل این فیلم به‌زودی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است