«داستانک‌های شنبه تا پنجشنبه» تجدید چاپ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴

«داستانک‌های شنبه تا پنجشنبه» تجدید چاپ شد

کتاب «داستانک های شنبه تا پنجشنبه» که شامل 72 داستانک است، در نوبت دوم چاپ تجدید چاپ شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «داستانک های شنبه تا پنجشنبه» اثر فریبرز لرستانی در قطع خشتی کوچک شامل ۷۲ داستانک در نوبت دوم چاپ تجدید چاپ شد.

این کتاب در قطع رحلی نیز با جلد سخت در نوبت چاپ سوم تجدید چاپ خواهد شد.

کتاب «داستانک های شنبه تا پنج شنبه» با بهره بردن از زبانی روان و کلامی شیوا که بتواند جان معنا را در ساده ترین شکل ممکن بیان کند در دست بچه های گروه سنی پیش دبستانی تا اول و دوم دبستان قرار گرفت.

۷۲ قصه با برآیند انسانی و اخلاقی به علاقه مندان عرضه شده است تا بتوانند با نگاهی کودکانه، مفاهیم بزرگ را بیاموزند.

مریم توحدی، ماهنی تذهیبی، شیوا ضیائی، نیوشا شریفی، راهله برخورداری، پوپک مقبلی، مریم مبصری، سحر حقگو، عاطفه شفیعی راد، رویا خادم الرضا، تهمینه حدادی، بنفشه احمدزاده، تصویرگران این مجموعه هستند.

«داستانک های شنبه تا پنجشنبه»، برگزیده هشتمین جشنواره کتاب های آموزشی وزارت آموزش و پرورش و برای گروه پیش دبستانی ها و اول و دوم دبستان بهترین پیشنهاد است.

همچنین این کتاب اثر برگزیده‌ دوازدهمین جشنواره کتاب سلام سال ۱۳۸۸ و مورد تایید و معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش است.

در بخشی هایی از کتاب آمده است: «… جیبِ کتِ پدربزرگ خیلی بزرگ و گود است. من این را دیشب فهمیدم. پدر بزرگ به من گفت : برو از توی جیبم تسبیحم را بیاور. وقتی می خواستم تسبیح را از توی جیب کتش بیاورم، انگار دستم توی یک کیسه بود و هی دستم را می چرخاندم….»

کتاب های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی این کتاب را در قطع خشتی کوچک با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد و در قطع رحلی کوتاه با جلد سخت به زودی تجدید چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است