«اشک‌های حرا» در مرحله انتخاب کارگردان است/ تصویربرداری در تهران و جنوب | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
علی یاور به صبا گفت:

«اشک‌های حرا» در مرحله انتخاب کارگردان است/ تصویربرداری در تهران و جنوب

تهیه‌کننده سریال «اشک‌های حرا» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه سخن گفت.

علی یاور تهیه‌کننده سریال «اشک‌های حرا» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۴ قسمت از «اشک‌های حرا» که در ۲۶ قسمت به سفارش معاونت امور استان‌های صداوسیما ساخته می‌شود، توسط زامیاد سعدوندیان نوشته شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کارگردان این مجموعه انتخاب شده است یا نه، بیان کرد: واقعیت این است که ما قصد داشتیم پیش تولید این مجموعه را ماه گذشته با ۱۰ قسمت از سریال که آماده بود، آغاز کنیم اما نتوانستیم کارگردانی‌هایی را که در گذشته تجربه کار پلیسی موفق داشته‌اند، انتخاب کنیم چراکه همه درگیر کار بودند.

تهیه‌کننده «اشک‌های حرا» ادامه داد: این اتفاقات باعث شد تا اواسط دی ماه کار را به تعویق بندازیم تا با یکی از ۲ گزینه نهایی کارگردانی که قرار است دی ماه پروژه‌هایشان به پایان برسد، وارد مذاکره شویم و همکاری خود را با یکی از این ۲ کارگردان آغاز کنیم.

یاور با اشاره به اینکه تصویربرداری این پروژه قرار بود از بندرعباس کلید بخورد، اظهار کرد: قسمت اعظم این کار قرار است در بندرعباس، قشم و جزیره هرمز جلوی دوربین برود اما به دلایل مختلفی قرار است کار را از تهران آغاز کنیم.

به گفته وی، تصویربرداری این پروژه حدود یکسال زمان می‌برد.

تهیه‌کننده «اشک‌های حرا» در جواب به این سوال که این سریال قرار است از چه شبکه‌ای پخش شود، مطرح کرد: معاونت امور استان‌ها معمولا سریال‌هایش را از شبکه‌های یک، دو و سه روی آنتن می‌برد و این سریال به دلیل آنکه یک کار پلیسی است احتمالا از شبکه سه روی آنتن می‌رود اما هنوز چیزی قطعی نیست.

وی همچنین در پایان اظهار کرد: فیلمنامه سینمایی «خط آخر» را که فیلمی در حوزه اجتماعی است، آماده دارم و به زودی با درخواست پروانه ساخت آن را کلید خواهم زد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

یک نظر