به فکر برگزاری نمایشگاه در خارج از ایران هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
رضا بانگیز:

به فکر برگزاری نمایشگاه در خارج از ایران هستم

استاد رضا بانگیز اعلام کرد قصد دارد نمایشگاهی در ایران برگزار کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز چهارشنبه نوزدهم آبان‌ماه به دیدار رضا بانگیز رفت.

در این گفتگو رضا بانگیز عنوان کرد: در دوران تدریس در دانشگاه، همیشه من با دانشجویان ورودی جدید کار می‌کردم دیگر اساتید مایل بودند با دانشجویان ترم بالاتر کار کنند اما من دوست داشتم پایه کاری بچه‌ها قوی باشد

او اضافه کرد: در حال حاضر به فکر برگزاری نمایشگاه در خارج از ایران هستم.

استاد بانگیز به این نکته اشاره کرد که بیشترین فروش آثارش در خارج از کشور صورت می‌گیرد که از طریق فضای مجازی این اتفاق می‌افتد.

نیکنام حسینی‌پور نیز به این نکته اشاره کرد که با توجه به شیوع عالم‌گیر کرونا شاید فرصت خوبی باشد که هنرمندان، آثار خود را از طریق فضای مجازی به فروش برسانند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کرونا احتمالا تا سال آینده نیز وجود داشته باشد، نباید بیکار نشست بلکه باید به خلق اثر پرداخت و با خلق آثار جدید کرونا را تبدیل به فرصت کرد.

‎در این دیدار نیکنام حسینی‌پور از کارگاه استاد بانگیز نیز دیدن کرد.

‎استاد رضا بانگیز نقاش، مجسمه‌ساز و مدرس هنر طراحی سال هزار و سیصد و شانزده در تهران متولد شد و مدرک دکترای نقاشی خود را از دانشکده هنرهای زیبا گرفته است، او در نمایشگاه‌های گروهی، انفرادی و بین‌المللی توکیو، بلژیک، پاریس، عربستان، ارمنستان، زاگرب، آمریکا، استانبول، فرانسه و تمامی دوسالانه‌های تهران و آسیا شرکت داشته و جوایز بسیاری نیز دریافت کرده است.

وی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت و دارای مدرک درجه ۱ هنری است، اخذ بورس مطالعات هنری انگلیس، بورس مطالعات هنری پاریس، بورس مطالعات هنری اروپا در کارنامه فعالیت استاد بانگیز دیده می‌شوند.

شرکت در تمام نمایشگاه‌های دوسالانه نقاشی از دیگر فعالیت‌های وی به حساب می‌آیند، همچنین داشتن جوایز و تقدیرنامه‌ها و بیش از سی سال آموزش هنر، زمینه‌های گوناگون فعالیت وی را نشان می‌دهد.

رضا بانگیز به عنوان مدرس هنر، طراحی و نقاشی در دانشکده هنر و معماری و دیگر دانشگاه‌های کشور همچون دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه الزهرا سابقه تدریس دارد. بوم‌های این هنرمند، نتیجه فرایند شخصی شده از چاپ لاینو کات است، این چاپ‌ها به شکل دستی انجام می‌شوند و او پس از چاپ با قلم مو روی بوم کار می‌کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/938/668/000
  • بی‌بدن
    28/870/338/000
  • سال گربه
    22/546/088/000
  • آپاراتچی
    4/462/970/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/640/386/500
  • پرویز خان
    3/328/739/500
  • نوروز
    3/210/631/000
  • مست عشق
    3/202/755/000
  • آسمان غرب
    3/124/559/000