«زد و بند» برای جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود/ روایتی از ناهنجاری‌های اجتماعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲

«زد و بند» برای جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود/ روایتی از ناهنجاری‌های اجتماعی

فیلم بلند سینمایی «زد و بند» به‌کارگردانی داود نوروزی در مراحل فنی قرار دارد و برای ارایه به جشنواره سی ونهم ملی فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «زد و بند» نخستین فیلم بلند سینمایی داود نوروزی است که به‌تهیه‌کنندگی مقصود جباری و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است و قصه‌اش با روایتی متفاوت در ژانر معمایی به معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد.

داود نوروزی درباره آخرین وضعیت این فیلم عنوان کرد: در حال حاضر در مراحل فنی قرار داریم اما شرایط کرونایی روند کار را کند کرده است و امیدواریم شرایط مساعد شود تا بر اساس برنامه‌ریزی، پست‌پروداکشن (مراحل فنی) فیلم به اتمام برسد. این فیلم بلند سینمایی برای ارایه به جشنواره سی ونهم ملی فیلم فجر آماده می‌شود.

امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمدعلی کیانی و سید مهرداد ضیایی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سایر عوامل فیلم «زد و بند» عبارتند از مدیر فیلم‌برداری: هاشم مرادی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر برنامه‌ریزی: امیر جاویدنیک، دستیار کارگردان: سالار آزادمنش، مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، جانشین تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر تدارکات: علیرضا محمدزاده، مشاور پروژه: سارا احمدی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است