امیر آقایی: سفره انقلاب پهن است و «آقازاده» هم می‌گوید حقم را بردارم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
در مستندی که از فیلیمو و نماوا پخش شد عنوان شد؛

امیر آقایی: سفره انقلاب پهن است و «آقازاده» هم می‌گوید حقم را بردارم!

بازیگر سریال «آقازاده» در مستند «بوی خون» از آقازاده‌ها و نقش خود در این مجموعه سخن گفت.
به گزارش صبا، امیر آقایی بازیگر سریال «آقازاده» در مستند «بوی خون» درباره تعریف خود از آقازاده ها گفت: یک سری هستند که مال مردم را می خورند. من نمی‌توانم درباره آقازاده ها سکوت کنم.

وی درباره شخصیت نیما در «آقازاده» بیان کرد: اعتقادی به اینکه نیما آدم باهوشی است، ندارم چراکه مسیری را یاد گرفته است و همان را پیش می برد. سفره انقلاب پهن است و او مثل همه آن‌ها می گوید من باید حقم را بردارم. دولت باید بگوید عمو جان این سهم شما نیست اما چون خودشان هم برمی دارند اینها هم می توانند بردارند.

بازیگر «آقازاده» درباره اینکه سریال خط قرمزی داشته است، توضیح داد: خط قرمز برای هر کسی نسبی است و نمی شود قطعی درباره آن چیزی گفت. البته ما در سریال از خودمان حرف نمی زنیم بلکه از آقازاده ها حرف می زنیم. ما خط قرمز داریم اما آقازاده ها ندارند. آن‌ها شرافت نیز ندارند.

آقایی درباره تاثیر ممیزی بر روند ساخت این سریال گفت: ما هنوز چیزی نگفتیم بلکه فقط به مسایل اقتصادی پرداختیم.

وی تاکید کرد: نیمای سریال «آقازاده» به راحتی به آدم های اطرافش اعتماد نمی کند اگرچه او خودش آن ها را ساخته است و آدم هایش هستند. همه زندگی نیما به لحاظ قانونی دست بهرامی است. خودش او را بزرگ کرد و شاید فکر نمی کرد نزدیکترین فرد به او این کار را انجام بدهد. همان موقع زمان فیلمبرداری گفتم راضیه کسی نبوده است که نیما بخواهد عاشق او بشود. به درست یا غلط اینقدر در اطراف افراد شبیه نیما دیده ایم. راضیه هم مثل بقیه مهره هایی بود که مدتی از او استفاده کرد.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا لطمه ای از آقازاده ها خورده است، پاسخ داد: خوشبختانه اینقدر از این آدم ها دورم که اصلا نه علاقه های آن ها را و نه چیزی درباره زندگی شان می دانم. من کلیتی را می شناسم و بابت این کلیت بعضا خشم هم داشته ام. بیش از این درباره اینها نمی دانم و اصلا نمی خواهم برایشان وقت بگذارم.

آقایی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌دانید ۴ میلیارد دلاری که در ۲ هفته عید در دوران کرونا در کشور گم شده است کجاست؟ اظهار کرد: من بازیگرم و این نقش را پذیرفته ام. دنبال چرایی عجیب و غریبی برایش نباشید.

این بازیگر در پایان درباره تجربه همکاری با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی که به ترتیب نویسنده و تهیه کننده و کارگردان «آقازاده» هستند، گفت: این ۲ نفر از افراد کاربلد و متخصص هستند.

مستند «بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر یکشنبه ها در فیلیمو و نماوا منتشر می شود. این مستند پرونده های سیاسی سریال «آقازاده» را در گفتگو با کارشناسان تحلیل می کند. در این مستند چهره های سیاسی نیز نظراتشان را درباره مفهوم آقازادگی بیان می کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است