۲ بازیگر جدید به «هشت آباد» پیوستند/ تصویربرداریِ نیمی از پروژه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
علی مسعودی به صبا گفت:

۲ بازیگر جدید به «هشت آباد» پیوستند/ تصویربرداریِ نیمی از پروژه

علی مسعودی کارگردان سریال «هشت آباد» با اعلام خبر پیوستن یوسف تیموری به این مجموعه تلویزیونی از آخرین وضعیت تولید آن سخن گفت.

علی مسعودی کارگردان و نویسنده سریال «هشت آباد» با نام قبلی «نوروز رنگی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت این سریال به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان اظهار کرد: تاکنون حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از این سریال جلوی دوربین رفته است.

وی ادامه داد: تصویربرداری به سکانس‌های شلوغ رسیده بود و مجبور شدیم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را تا روز شنبه هفته آینده تعطیل کنیم تا اوضاع کمی مناسب شود و دوباره کار را ادامه بدهیم.

کارگردان «هشت آباد» با اشاره به اینکه چند نفر از عوامل این سریال به کرونا مبتلا شده بودند، اظهار کرد: چند نفر به کرونا مبتلا شده بودند اما حالشان خوب شد و دوباره به ما پیوستند.

مسعودی در پاسخ به این پرسش که آیا این مجموعه برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است یا نه، مطرح کرد: این سریال از تولیدات سیمافیلم است و این مدیران هستند که تصمیم می‌گیرند کدام سریال چه زمانی پخش شود. همچنین در این شرایط اگر بازیگر اصلی یک پروژه به کرونا مبتلا شود، پروزه باید چند روزی متوقف شود. به همین دلیل ممکن است شبکه‌ها ۲ سریال را با هم پیش ببرند تا خیالشان بابت آنتن نوروز راحت باشد.

وی با اشاره به اینکه یوسف تیموری و داریوش سلیمی به تازگی به این پروژه پیوسته‌اند، بیان کرد: از قسمت ۱۰ به بعد این سریال بازیگران دیگری نیز به مرور به پروژه ما اضافه خواهند شد. این بازیگران از شهرستان‌های دیگر در «هشت آباد» حضور پیدا می‌کنند.

نویسنده «هشت آباد» درباره قصه این سریال اظهار کرد: داستان این مجموعه از اسفند ۶۶ تا ۱۴ فروردین ۶۷ روایت و حال و هوای جوان‌ها و نوجوان‌ها در آن سال‌ها نمایش داده می‌شود. باتوجه به قصه دست من برای استفاده از لوکیشن‌ها خیلی باز نیست چراکه بسیاری از مکان‌ها در مشهد تغییر کرده‌اند.

مسعودی در پایان درباره زمان پایان تصویربرداری این پروژه بیان کرد: اگر با دعای خیر مردم و لطف امام رضا (ع) عوامل این پروژه به کرونا مبتلا نشوند، احتمالا تصویربرداری این مجموعه تا اواخر بهمن به پایان می‌رسد.

عکس از پیمان گرزم است.

سپیده شریعت رضوی

 

 

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است