پروژه جذابی که شکل نگرفت/ دی کاپریو، دنیرو و پاچینو در «پدرخوانده ۴»

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اینسایدر، اندی گارسیا بازیگر نقش وینسنت در سومین بخش از حماسه «پدرخوانده» در گفتگوی تازه خود به مناسبت اکران «پدرخوانده، مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه» گفت دوست دارد قسمت چهارم «پدرخوانده» را کارگردانی کند.

این بازیگر آمریکایی گفت در دهه 90 بعد از نمایش «پدرخوانده 3» زمزمه هایی برای ساخت قسمت چهارم این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو در نقش سانی و بازگشت رابرت دنیرو به نقش ویتو کورلئونه وجود داشت.

گارسیا تاکید کرد ساختار و الگوی قسمت چهارم قرار بود شبیه قسمت دوم «پدرخوانده» که شامل رفت و برگشت های زمانی بین دو دوره ویتو کورلئونه و مایکل کورلئونه بود، باشد.

به گفته اندی گارسیا احتمالا کاراکتر وینسنت در حال همکاری با کارتل ها بود و بخش دیگر داستان به دهه 30 میلادی و دوران خوش خانواده کورلئونه که در آن کورلئونه ها هرکسی را می کشتند و هیچکس توان رویارویی با آن ها و کشتن شان را نداشت، برمی گشت.

بازیگر فیلم «تسخیرناپذیران» از گفتگو با دی کاپریو در همان سال ها نیز پرده برداشت: مدیر برنامه هایم در آن زمان نماینده دی کاپریو بود آنها به همراه هم روی پروژه فرانسیس (کوپولا) فعالیت می کردند و من همیشه می گفتم کوپولا ایده ای برای ساخت یک «پدرخوانده» دیگر دارد. دی کاپریو در سن مناسبی قرار داشت، او میخواست سانی جوان در دهه 30 میلادی باشد دنیرو هم نقش پدر او ویتو کورلئونه را در آن سن و سال داشت. در دیگر بخش داستان هم آل (پاچینو) به نقش مایکل برمی گشت او زنده بود و من از مشورت با او بهره می جستم.

به گفته اندی گارسیا، دی کاپریو خیلی به این ایده علاقه مند بود به طوری که کوپولا از استودیو پارامونت خواست پوزو را برای نوشتن داستان استخدام کند، اما ماریو پوزو چند ماه بعد از آن درگذشت.

اندی گارسیا با وجود گذر زمان همچنان مشتاق به بازی در این نقش است و حالا با چراغ سبز کوپولا به پارامونت برای ادامه دادن «پدرخوانده» ها باید دید داستان خانواده کورلئونه به کجا ختم می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/