احتمال منتشرشدن سری Marvel: Ultimate Alliance برای سوئیچ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۷

احتمال منتشرشدن سری Marvel: Ultimate Alliance برای سوئیچ

ممکن است دو عنوان Marvel: Ultimate Alliance و Marvel: Ultimate Alliance 2 به‌زودی منتشر شود.

به گزارش «صبا»، همان‌طور که می‌دانید، چند هفته پیش و در روند برگزاری مراسم The Game Awards 2018، بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order که توسط استدیو Team Ninja توسعه می‌یابد رسما معرفی شد. طبق اعلام کمپانی نینتندو، این عنوان قرار است به‌صورت انحصاری برای پلتفرم موفق این‌روزهای نینتندو یعنی Nintendo Switch منتشر شود و نینتندو نیز وظیفه‌ی نشر این عنوان را بر عهده دارد. پس از اعلام این خبر، عده‌ زیادی از هواداران منتظر تایید خبر انتشار دو شماره‌ی قبلی Marvel Ultimate Alliance برای کنسول سوئیچ هستند و در حالی که شایعات زیادی نیز در این خصوص شنیده می‌شود، اما نینتندو همچنان واکنشی به این شایعات نشان نداده است.

در جریان مصاحبه‌ی وب‌سایت IGN با رئیس بخش آمریکای نینتندو یعنی Reggie Fils-Aime، او تاکید کرد که هیچ نظری نمی‌تواند در این باره بدهد. رجی می‌گوید:

من واقعا نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. این حوزه‌ای نیست که ما در حال حاضر روی آن تمرکز داشته باشیم؛ تنها موضوعی که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد، تلاش برای ایجاد تجربه‌ غنی و کاملی است که هواداران شایسته‌ی دریافت آن هستند. در این دوره هیجان‌زدگی زیادی اطراف Marvel Universe و شخصیت‌های آن وجود دارد و این برای ما فرصت خاصی خواهد بود تا چیز مناسبی برای هواداران آماده کنیم.

با اینکه صحبت‌های رجی، نمی‌تواند شایعات عرضه دو نسخه‌ی اول این سری را برای سوئیچ تایید کند، اما او این شایعات را تکذیب نیز نکرده است و تنها به آن اشاره دارد که تمرکز نینتندو در حال حاضر روی این موضوع قرار ندارد اما ممکن است روزی این ایده در نینتندو در دستور کار قرار بگیرد.

استودیو Team Ninja که مسئولیت ساخت بازی ابرقهرمانی  Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order را بر عهده دارد، از تیم‌های مشهور بازی‌سازی شرقی به‌حساب می‌آید و پیش از این عنوان نیز توسعه‌ی عناوینی مانند Dead or Alive و بازی انحصاری Nioh را نیز در کارنامه خود دارد.

عنوان Marvel Ultimate Alliance در سال ۲۰۰۶ برای PS2, PS3, Xbox, Xbox360, Wii و PSP منتشر شد و تا حدودی مورد تمجید منتقدان نیز قرار گرفت. دنباله این بازی با نام Marvel Ultimate Alliance 2 نیز در سال ۲۰۰۹ و برای PS2, PS3, Xbox360, Wii, Nintendo DS و PSP عرضه شد که البته بازخوردهای چندان موفقی نیز دریافت نکرد. در نهایت نیز هر دوی این بازی‌ها در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شدند. این دو عنوان در مقایسه با گذشته تفاوت‌های چشم‌گیری نداشته اما از تغییرات صورت گرفته می‌توان به بهبود عملکرد و رابطه کاربری، افزایش گرافیک و پشتیبانی از ویژگی‌های کنسول‌های جدید اشاره کرد.

عنوان Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در سال ۲۰۱۹ به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است