«هلذون» به مرحله تدوین رسید/ فیلمی با موضوع فرهنگ آمریکا | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
مزدک میرعابدینی در گفتگو با صبا:

«هلذون» به مرحله تدوین رسید/ فیلمی با موضوع فرهنگ آمریکا

مزدک میرعابدینی از فعالیت های جدید خود در زمینه تئاتر و سینما خبر داد.

مزدک میرعابدینی بازیگر، نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: مشغول تکمیل مراحل فنی فیلم «هلذون» و در حال تمرین تئاتر «در انتظار ماهی سیاه متوسط» هستم.

این کارگردان درباره تئاتر «ماهی سیاه متوسط» توضیح داد: نویسندگی و کارگردانی این تئاتر را بر عهده دارم و به احتمال زیاد این تئاتر از ۲۴ شهریور تا ۲۶ مهر در سالن شانو روی صحنه می رود.

وی افزود: موضوع این تئاتر همان طور که از نامش پیداست ترکیبی از چند متن است که داستان آن در یک فضای چخوفی و  آخرالزمانی روایت می شود.

کارگردان «ماهی سیاه متوسط» در ادامه با بیان این که چند سالی درگیر نگارش این نمایش بوده است،  محمدعلی نوروش،احمد خیرآبادی،سام دانشور،بابک مولانا،شکوفه هاشمیان،لیلا میرحسینی و.. را از جمله بازیگران این نمایش معرفی کرد.

 

میرعابدینی در ادامه درباره روند تولید فیلم «هلذون» گفت: حدود هشت ماه پیش تولید این فیلم را آغاز کردیم، بخشی از فیلم باید در کشور آمریکا فیلمبرداری می شد و به دلیل گرانی بلیت و مشکلات ویزایی که وجود داشت، مجبور شدیم تمام سکانس ها را به یکباره در پاییز و زمستان در آمریکا فیلمبرداری کنیم و سکانس هایی که مربوط به ایران بود را در فصل بهار و اوایل تابستان فیلمبرداری کردیم.اندکی فیلمبرداری به خاطر مشکلاتی که بین ایران و آمریکا است طولانی و پراکنده شد ولی چون خودم کارگردان و تهیه کننده فیلم بودم با شرایط پیش آمده کنار آمدم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول تدوین این فیلم هستیم و به احتمال زیاد تا دو-سه هفته دیگر تدوین کار به اتمام می رسد.

بازیگر فیلم «مصادره» درباره موضوع فیلم جدیدش تشریح کرد: این فیلم درباره یک مرد ایرانی است که در آمریکا راننده یک کمپانی ارسال غذاست و ما می توانیم از طریق واگویه های این مرد با خودش با فرهنگ واقعی آمریکا آشنا شویم.

کارگردان فیلم «رقص پا» درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: در این فیلم خودم و حسن حسین اوقلی ایفای نقش کرده ایم.

وی در پایان درباره زمان اکران این فیلم گفت: پارسال با امیرحسین علم الهدی و محمدمهدی طباطبایی نژاد برای اکران این فیلم در گروه «هنر و تجربه» صحبت کردم و خواهان اکران این فیلم در این گروه شدم. به دلیل آن که ذات و طبیعت این فیلم برای اکران در «هنر و تجربه» است. هر دو از اکران این فیلم در «هنر و تجربه» استقبال کردند اما به دلیل آن که مدیریت و مسئولیت ها تغییر کرده است، باید با گروه جدید برای اکران این فیلم باز هم مذاکره کنم.

ریحانه مقدم

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000