«یه روز خاص» را در رادیو نمایش تجربه کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۷

«یه روز خاص» را در رادیو نمایش تجربه کنید

رادیو نمایش با پخش برنامه «یه روز خاص» به تهیه‌کنندگی بهناز بستان دوست شنوندگان را به اندیشیدن تشویق می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، رادیو نمایش هر روز با پخش برنامه «یه روز خاص» شنوندگانش را به اندیشیدن تشویق می‌کند.

بهناز بستان دوست تهیه‌کننده برنامه «یه روز خاص» درباره این برنامه گفت: هر روز در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، جمله‌ها و بریده‌هایی از کتاب‌ها را می‌بینیم که بسیار پرطرفدار هستند و بارها برای خود ما پیش آمده است که این جمله‌ها و بریده‌ها را خوانده‌ایم و برای دیگران هم فرستاده‌ایم. دلیل محبوبیت این جمله‌ها آن است که با وجود آنکه انسان‌ها در همه جهان به دلیل مشغله‌های گوناگون، فرصت و تمرکز کمی برای مطالعه کتاب‌های جدی و اندیشیدن به حرف‌ها و موضوعات قابل تامل دارند، نمی‌توانند از نیاز و کشش درونی خود به سمت افکار و ایده‌های متعالی و انسانی و ناب، چشم‌پوشی کنند و در خواندن این جمله‌ها و بریده‌ها و اندیشیدن به آن‌ها حتی برای چند ثانیه، پاسخی به آن میل و کشش درونی خویش می‌یابند.

وی افزود: با توجه به نقش و وظیفهه رادیو و به ویژه با نگاه به شعار شبکهه رادیو نمایش که پرنیان تخیل و تفکر است، برنامه کوتاه «یه روز خاص» سعی دارد با رویکردی موشکافانه و معناگر پاسخگوی نیاز مخاطب به چنان جمله‌ها و بریده‌های ارزشمندی که ذکر شد، باشد. برنامه‌ای امیدبخش و آرامش‌بخش که خوراکی برای روح و اندیشه شنوندگان رادیو فراهم آورد.

بستان دوست در پایان گفت: برای این برنامه، متناسب با حال و هوای هر روز هفته، جمله‌ها یا بریده‌های ارزشمندی از کتاب‌ها انتخاب می‌شود و نویسنده برنامه سمیه خطیب زاده، آن جمله را میان متنی ساده و دوستانه اما دعوت‌کننده به اندیشیدن می‌گنجاند‌ با این هدف که شنونده با شنیدن برنامه، حتی برای چند لحظه هم که شده بیندیشید و حاصل این اندیشیدن، آن روز را برای او مانند نام برنامه، «یه روز خاص» کند.

گویندگی برنامه «یه روز خاص» که هر روز ساعت ۶:۰۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود، مهرداد مهمان‌دوست و بهناز بستان‌ دوست برعهده دارند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000