فروغی: فردوسی‌پور مظلوم‌نمایی می‌کند/ یک میلیارد پول به او داده‌ایم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
در قالب ویدیویی عنوان شد؛

فروغی: فردوسی‌پور مظلوم‌نمایی می‌کند/ یک میلیارد پول به او داده‌ایم

علی فروغی مدیر شبکه سه در قالب ویدیویی به اظهارات عادل فردوسی پور در برنامه رونمایی از کتابش که حدود یک ماه پیش برگزار شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، ۱۳ آبان ماه بود که عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال، مجری، تهیه‌کننده و مترجم در مراسم رونمایی از کتاب «پیگیر اخبار نباشید» با اجرای سروش صحت گفته بود که دلش برای اجرا خیلی تنگ شده است و دوست دارد در حوزه‌ای که تخصص دارد، کار کند.

حال پس از مدتی علی فروغی مدیر شبکه سه به اظهارات عادل فردوسی پور که حواشی حضور نیافتنش در صداوسیما به نظر همچنان ادامه دارد، واکنش نشان داده است.

این واکنش در گفتگویی در یک جمع دانشجویی که به‌صورت برخط برگزار شده است، بوده که بخشی از آن به شرح زیر است:

علی فروغی مدیر شبکه سه درباره توقف پخش برنامه تلویزیونی «۹۰» عنوان کرد: دیگر نمی‌شد این‌جوری ادامه داد. نه محبوبیت ایشان (عادل فردوسی‌پور) برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان برای ما پنهان بود. منتها بهترین دروازه‌بان هم دایما در خط دیگری کار کند، باید یکی دیگر را دروازه‌بان بگذارید و درباره ایشان مهمترین بحث این بود که کار از مدار خارج می‌شد و باقی هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند اگر کسی می‌تواند از مدار خارج شود و به خاطر محبوبیتش کسی به او چیزی نگوید، ما هم همین کار را بکنیم. صداوسیما از هم می‌پاشید این‌جوری. ناگزیر بودیم از اینکه این تصمیم گرفته شود.

وی تاکید کرد: راه هم برای ایشان باز است و به شما بگویم که ایشان یک مظلوم‌نمایی هم می‌کند. شما بدانید در همین یک سال اخیر چون ایشان بالاخره کارمند رسمی صداوسیما است، ما حدود یک میلیارد از مطالبات او را داده‌ایم. ترفیع شغلی او که نوبتش رسیده بود به امضای خود بنده ترفیع شغلی‌اش را گرفته است. شبکه ورزش زیر نظر شبکه است و ایشان عدد خیلی درشتی از برنامه «فوتبال ۱۲۰» گرفته است.

مدیر شبکه سه سیما افزود: ما به او گفتیم بیا گزارش کن، خودش قبول نکرد. می‌خواهم بگویم برخلاف مظلوم‌نمایی که وجود دارد، در همان دوره‌ای که از مهاجرت حرف می‌زد. در همان دوره از «فوتبال ۱۲۰» درخواست داده بود. منتها بلد هستند، رسانه هم دارند. رسانه‌هایشان هم زنجیره‌ای به هم متصل هستند. فضای مجازی بالاخره دست ما نیست. اینگونه ادراکی هم در جامعه درست کرده‌اند.

وی در پایان این ویدیو که بخشی از آن منتشر شده است، خاطرنشان کرد: ما کارهای زیادی داریم و از کارهای خود می‌مانیم، اداره شبکه از هفت صبح تا یک و نیم شب که فوتبال‌های خارجی تمام می‌شود همه‌اش گرفتاریم.

از آنجاکه فردوسی پور در گفتگوی قبلی نیز ترجیح داده بود به سکوت خود درباره اتفاقات اخیر ادامه بدهد شاید نباید منتظر واکنش وی ماند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است