هنوز ترس کرونا در وجودم هست/ هنرمندانی را از دست دادیم که جایگزین ندارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
مهران رجبی به صبا گفت:

هنوز ترس کرونا در وجودم هست/ هنرمندانی را از دست دادیم که جایگزین ندارند

مهران رجبی می‌گوید تنها در یک ماه در سینما و تلویزیون هنرمندان عزیزی از دست رفته‌اند که جای هر کدام از آن‌ها پر شدنی نیست.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا اظهار کرد: با اینکه چند هفته است از منفی شدن تست کرونایم می‌گذرد آثار این بیماری هنوز در بدن من باقی است و ریه‌هایم با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

وی ادامه داد: البته افرادی که میزان بیماری‌شان به اندازه من بوده است نیز به نوعی هنوز درگیر این بیماری هستند و زمان می‌برد تا بهبودی کامل برایشان حاصل شود.

بازیگر «سه در چهار» با اشاره به اینکه بعد از این بیماری به شدت مسایل بهداشتی را رعایت می‌کند، خاطرنشان کرد: هنوز هم ترس بیماری که پشت سر گذاشته‌ام در وجودم باقی مانده است. به همه هموطنان توصیه می‌کنم به شدت توجه ویژه‌ای به مسایل بهداشتی داشته باشند تا درگیر این بیماری نشوند.

رجبی ادامه داد: متاسفانه مقابله با این بیماری تنها با چند توصیه اتفاق نمی‌افتد چراکه کرونا ممکن است به هر طریقی به بدن ورود پیدا کند. جا دارد یک نکته را به کسانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند عرض کنم و آن هم این است که صبوری پیشه کنند و روحیه بالا داشته باشند تا به امید خدا بیماری را شکست دهند.

وی درباره هنرمندانی که به دلیل بیماری کرونا دار فانی را وداع گفتند، اظهار کرد: هر روزی که می‌‌گذرد و من خبر از دست دادن یکی از دوستان یا آشنایان را می‌شنوم به شدت اندوهگین می‌شوم و از خدا می‌خواهم هر چه زودتر همه دنیا را از شر این بیماری رها کند. در سینما و تلویزیون تنها در یک ماه اخیر هنرمندان عزیزی را از دست داده‌ایم که جای هر کدام از آن‌ها پر شدنی نیست. لازم است از همین تریبون استفاده و از خداوند برای خانواده آن‌ها طلب صبر و آرامش کنم.

رجبی در پایان درباره فعالیت این روزهای خود نیز بیان کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری هستم. همچنین قرار است تا چند روز آینده در سریال «دل خوش» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی که قرار است در رشت جلوی دوربین برود، ایفای نقش کنم.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است