به‌جای پاتریک در «باب اسفنجی» حرف زدم/ مشغول بازی در «بچه محل» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
ابراهیم شفیعی در گفتگو با صبا:

به‌جای پاتریک در «باب اسفنجی» حرف زدم/ مشغول بازی در «بچه محل»

ابراهیم شفیعی می‌گوید بیشتر وقت خود را در طول سال به کار کودک اختصاص می‌دهد.

ابراهیم شفیعی بازیگر و دوبلور در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود اظهار کرد: چند روزی است که تصویربرداری سریال «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده به پایان رسیده است. این مجموعه در ۱۲۰ قسمت تولید شده است و پخش آن هم اکنون ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر وقت خود را معطوف به دوبله کرده‌ام. در دوبله جدید‌ترین کاری که انجام داده‌ام فیلم سینمایی «باب اسفنجی» بوده است که به جای شخصیت «پاتریک» در آن حرف زده‌ام.

این دوبلور بیان کرد: این روزها تقریبا روزی یک فیلم را دوبله می‌کنیم. البته دوبله قبل از شیوع بیماری کرونا لذت دیگری داشت چراکه کار به صورت گروهی انجام می‌شد اما متاسفانه هم‌اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که به صورت انفرادی به جای نقش‌ها حرف می‌زنیم و همین موضوع به نظرم آن لذت گذشته را تا حدی کم رنگ کرده است.

شفیعی در پاسخ به این پرسش که چرا در فیلم‌ها و سریال‌ها حضوری پُررنگ ندارد، گفت: بیشتر وقتم در طول سال معطوف به کار کودک می‌شود. برای مثال مجموعه «بچه محل» در زمان تولید بیشتر وقت مرا به خود اختصاص می‌داد، بنابراین اگر در آثار دیگر نیز حاضر می‌شوم آن حضور کوتاه است. با اتمام تصویربرداری «بچه محل» فکر می‌کنم در فیلم‌ و سریال‌ها حضوری پررنگ‌تر داشته باشم.

وی در پایان درباره چرایی موفقیت مجموعه «بچه محل» بیان کرد: این اثر توانسته است به نیاز کودکان با زبان خودشان پاسخ بدهد و برای همین تا به این حد موفق بوده است.

انتهای پیام/

یک نظر