بهاره کیان‌افشار و احمد مهرانفر بازیگر «آهنگ دو نفره» شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
آرزو ارزانش در گفتگو با صبا:

بهاره کیان‌افشار و احمد مهرانفر بازیگر «آهنگ دو نفره» شدند

کارگردان فیلم «آهنگ دو نفره» که این روزها مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند، درباره ساخت این فیلم می‌گوید.

آرزو ارزانش کارگردان که این روزها مشغول ساخت اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «آهنگ دو نفره» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره موضوع این فیلم گفت: این فیلم یک کمدی است که داستان عاشقانه دارد و درباره ۲ آدم است که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند.

این کارگردان درباره بازیگرانی که حضورشان در فیلم قطعی شده است، اظهار کرد: بهاره کیان‌افشار و احمد مهران فر بازیگری هستند که فعلا حضورشان در فیلم قطعی است.

ارزانش در پایان از حضور بازیگران در سریال‌های نمایش خانگی عنوان کرد: تعداد بازیگران فرعی فیلم خیلی زیاد است ولی همه این روزها درگیر سریال‌های نمایش خانگی شده‌اند که تعدادشان خیلی زیاد است. با هر کسی که صحبت می‌کنیم درگیر سریال نمایش خانگی است که خوشبختانه هم درآمد خوبی برایشان دارد و هم چندماه درگیر می‌شوند و گویا الان سینما خیلی در اولویت نیست.

«آهنگ دو نفره» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و اواخر آذرماه در تهران کلید می‌خورد.

از دیگر عوامل فیلم که مشخص شده‌اند می‌توان به فیلمبردار: روزبه رایگا، تدوین: سهراب خسروی، صدابردار: عباس رستگارپور، برنامه‌ریز: مانفرد اسماعیلی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، مشاور کارگردان: مسعود اطیابی، گریم: ایمان امیدواری اشاره کرد.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است