رادیو پیام با پویش «فرشتگان زمینی» به استقبال روز پرستار می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۱

رادیو پیام با پویش «فرشتگان زمینی» به استقبال روز پرستار می‌رود

شبکه رادیویی پیام با راه‌اندازی پویش ملی «فرشتگان زمینی» یاد و مجاهدت پرستارانی را که در امدادرسانی به هموطنان گرفتار بیماری کرونا از جان خود گذشتند، گرامی می‌دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو پیام، شبکه رادیویی پیام با راه‌اندازی پویش ملی «فرشتگان زمینی» ضمن تجلیل از زحمات ارزشمند جامعه پرستاری کشور، یاد و مجاهدت پرستارانی را که در امدادرسانی به هموطنان گرفتار بیماری کرونا از جان خود گذشتند، گرامی می‌دارد.

شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا گفت: امسال سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) نسبت به سال های گذشته متفاوت خواهدبود چراکه با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان بویژه در کشور ما تعدادی از خانواده ها و هموطنان عزیز آسیب های جبران ناپذیری از این ویروس منحوس دیدند. تردیدی نیست که در تمام دنیا به ویژه ایران فشار و آسیبی که بر کادر درمانی و خانواده‌های آنان وارد شده بیشتر از سایر اقشار جامعه بوده است.

وی افزود: کادر درمانی کشور از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور با مجاهدت و از خودگذشتگی توانستند آرامش نسبی را در بخش درمان ایجاد کرده و در ارایه خدمت به هموطنان درگیر کرونا از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان با فداکاری برای نجات جان هموطنان از جان خود گذشتند تا زندگی را به هموطنانشان هدیه کنند.

مدیر رادیو پیام گفت: شبکه رادیویی پیام و آوا با هدف تجلیل از زحمات ارزشمند، صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار (پرستاران) این پویش را با مشارکت هموطنان عزیز در سراسر کشور از روز دوشنبه دهم آذرماه تا سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س)برگزار می کند.

ملازاده ادامه داد: هموطنان در سراسر کشور می توانند با تهیه عکس از فعالیت و خدمت رسانی پرستاران عزیز در مراکز درمانی و ارسال تصاویر به همراه عکس خود به شبکه رادیویی پیام تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خود از رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند. همچنین شنوندگان محترم می توانند با شماره تلفن ۲۷۸۶۱۰۱۰ رادیو پیام تماس بگیرند و مراتب قدردانی و سپاس خودر را از پرستاران عزیز را اعلام کنند و از رادیو پیام بشنوند و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۴۷ ارسال و در رادیو نمای رادیو پیام و آوا بصورت زیرنویس مشاهده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: از هموطنان عزیز تقاضا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه درایام پیش رو آرامش را برای این قشر فداکار به ارمغان آورده و با عمل به دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از زحمات کادر درمانی کشور قدردانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است