حسینعلی سالاری مشاور و مدیر امورمالی موسسه هنرمندان پیشکسوت شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱

حسینعلی سالاری مشاور و مدیر امورمالی موسسه هنرمندان پیشکسوت شد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت حسینعلی سالاری را به سمت مشاور و مدیر امور مالی این موسسه منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، جلسه تکریم شیوا میرزایی و معارفه حسینعلی سالاری به عنوان مشاور و مدیر مالی جدید روز یکشنبه نهم آذر در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

در این جلسه نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تجلیل از شیوا میرزایی به پاس زحمت های ایشان در طول این سال‌ها، حسینعلی سالاری را به سمت مدیریت مالی منصوب کرد.

وی با اشاره به این نکته که در حوزه مالی باید شفافیت وجود داشته باشد، گفت: در حال حاضر ما در حوزه حساسی هستیم و‌ حفظ شخصیت هنرمندان از اولویت های ماست. شان هنرمندان باید حفظ شود.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت افزود: سیستم مدیریت ما با هنرمندان هست نه بر هنرمندان و خوشحالیم که هنرمندان ما را جزوی از حلقه خود می‌دانند.

حسینی پور هم چنین به جذب منابع مالی از سایر نهادها اشاره کرد و بیان کرد: در زمان مدیران قبلی این روش بوده است و ما آن را ادامه می دهیم.

وی در ادامه به نکاتی چون تحقق بودجه موسسه و ذخیره مالی برای سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری و همفکری همه دوستان در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

متن حکم حسینعلی سالاری به شرح زیر است:

«جناب آقای حسینعلی سالاری

با سلام

با توجه به سوابق، تجارب ارزشمند، شایستگی ها و تعهد جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور و مدیر امور مالی» موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می شوید تا در راستای شرح وظایف ابلاغی و در چارچوب قوانین و آیین نامه های مالی موسسه انجام وظیفه نمایید.

امید است که با همراهی، همکاری و جلب مشارکت همه کارکنان موسسه و نهادهای خارج از موسسه و سیاست های ابلاغی هیأت امنا، هیأت‌مدیره و استفاده از خرد جمعی و با حفظ کرامت انسانی ذی نفعان موفق و موید باشید.»

حسینعلی سالاری پیش از این سرپرست خانه کتاب بوده و مسئولیت معاونت اداری مالی موسسه خانه کتاب را نیز بر عهده داشته است.

وی همچنین، معاونت ذیحسابی سازمان سینمایی، معاونت اداری مالی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیریت اداری مالی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و معاونت ذیحسابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است