«قصه مکعب شیشه‌ای» در شش آلبوم شنیدنی می‌شود/ دونوازی کمانچه و سنتور | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰

«قصه مکعب شیشه‌ای» در شش آلبوم شنیدنی می‌شود/ دونوازی کمانچه و سنتور

اولین EPآلبوم از پروژه «قصه مکعب شیشه‌ای» با دونوازی کمانچه و سنتور چهارشنبه ۱۲ آذر منتشر می‌شود.

به گزارش صبا، اولین EPآلبوم از پروژه «قصه مکعب شیشه‌ای» با دونوازی کمانچه سامان صمیمی و سنتور سیاوش ولی‌پور چهارشنبه ۱۲ آذرماه منتشر خواهد شد.

این EP آلبوم شامل پنج قطعه بی‌کلام است که فقط از طریق پلتفرم‌های بین المللی پخش موسیقی جهان نظیر اسپاتیفای، اپل موزیک و یوتیوب موزیک، آمازون، آی تیونز و… ارایه می‌شود اما قرار است ساعت ۲۱ روز چهارشنبه همزمان با انتشار جهانی اولین EP، یکی از قطعات این مجموعه به رایگان در رسانه‌های داخل کشور منتشر شود.

«قصه مکعب شیشه‌ای» عنوان پروژه‌ای با اجرای سامان صمیمی و سیاوش‌ ولی‌پور است که سناریو آن براساس طرحی از رضا موسوی کارگردان عرصه موسیقی و تئاتر، نوشته شده است.

این پروژه شامل شش EPآلبوم است که در تمامی آنها ۲ نوازنده پروژه به صورت بداهه قطعاتی را نواخته‌اند و هیچ پارت یا نت آماده‌ای برای تولید آثار وجود نداشته است.

این شش EPآلبوم به مرور از طریق پلتفرم‌های جهانی منتشر خواهد شد و نهایتا نسخه فیزیکی این آثار در داخل کشور ارایه می‌شود.

همچنین براساس طراحی رضا موسوی قرار است که محتواهای تصویری متفاوتی برای این پروژه تولید و منتشر شود. در نهایت پس از انتشار تمامی EPآلبوم‌ها و همچنین نسخه فیزیکی در ایران، پرفورمنس «قصه مکعب شیشه‌ای» برگزار خواهد شد.

سناریو این آلبوم از انتخاب نام و محتواهای تصویری تا ایده‌های برگزاری پرفورمنس براساس نوع اصلی تولید این آلبوم که حضور ۲ نوازنده رو به روی یکدیگر و بداهه‌نوازی آنها بوده طراحی شده است.

اولین EPآلبوم «قصه مکعب شیشه‌ای» به همت موسسه «موسیقی ایده» و با طراحی گرافیک محمد یعقوبخانی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است