«ارباب وحشی‌ها» از ۶ گانه‌ دهم «نبرد هیولاها» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲

«ارباب وحشی‌ها» از ۶ گانه‌ دهم «نبرد هیولاها» منتشر شد

6 گانه‌ دهم «نبرد هیولاها» با عنوان «ارباب وحشی‌ها» نوشته­ آدام بلید در نوبت چاپ اول روانه­ بازار کتاب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه­ قدیانی، ۶ گانه‌ دهم «نبرد هیولاها» با عنوان «ارباب وحشی‌ها» نوشته­ آدام بلید و ترجمه­ محمد قصّاع، در نوبت چاپ اول روانه­ بازار کتاب شد.

داستان‌های مجموعه‌ «نبرد هیولاها» که عنوان اصلی‌شان Beast Quest است، در سرزمینی به نام «آوانتیا» اتفاق می‌افتد. جادوگری خوش‌نیت به نام «آدورو» در این سرزمین زندگی می‌کند و شش هیولا یعنی ارباب دریا، پیکانی در هوا، کوه رونده، جنگجوی شمالی، ارباب خاک و ملکه‌ حشره‌ها مامور حفاظت از این سرزمین‌اند.

پس از مدتی بر اثر جادوی مالول (جادوگر تاریکی) این ماموران شروع به نابودی سرزمین‌شان می‌کنند. در این میان پسری ۱۲ ساله به نام «تام» همراهی «اِلنا»، با هیولاها می‌جنگند تا سرزمین را نجات دهند. این بار جادوگر شیطانی از هیولا‌های سحرآمیز آوانتیا استفاده می‌کند تا همان سرزمین را نابود کند. گفته می‌شود که اپوس، پرنده‌ آتش ترسناک‌ترین هیولاست. آیا تام می‌تواند پرنده‌ آتش را از طلسم آزاد کند و آوانتیا را نجات دهد؟

تاکنون انتشارات قدیانی، ۶۰ جلد از مجموعه‌ «نبرد هیولاها» را به چاپ رسانده است.

شش گانه‌ دهم این مجموعه با عناوین «نوکتیلا جغد مرگ»، «شمانی شعله‌ خشمگین»، «ولترکس اختاپوس دوسر»، «لاستور اسید پاش»، «تکتون غول زره‌پوش»، «دومسکال شاه وحشت»، در نوبت چاپ اول، قیمت هر جلد ۱۲۰۰۰ تومان توسط کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

برای تهیه‌ این کتاب‌ها علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی مراجعه کنید.

علاوه بر این با مطالعه‌‌ اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز باخبر شوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است