«رازهای ماندنی» آماده نمایش در جشنواره‌های خارجی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۷

«رازهای ماندنی» آماده نمایش در جشنواره‌های خارجی شد

تصویربرداری فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی امید نیکنام که برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته می‌شود، به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی امید نیکنام که برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته می‌شود، به پایان رسید.

فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای «رازهای ماندنی» روایتگر داستان خانم دکتری به نام مانا است که برای گذراندن دوره کارورزی خود به یکی از روستاهای اطراف منتقل می‌شود، در آن‌جا اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد که مسیر زندگی‌اش دچار تغییر می‌شود.

در بخشی از دیالوگ فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» آمده است: «خوبه آدم وقتی به گذشتش نگاه می‌کنه به خودش بدهکار نباشه.»

از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به ساناز سعیدی، کامران تهرانی، شیدا یوسفی ، نگین فرامرزی و امید نیکنام اشاره کرد.

عوامل این فیلم سینمایی شامل سارا جعفر‌نیا به عنوان مجری طرح، کامران تهرانی به عنوان دستیار یک و برنامه‌ریز، محمدعلی علی محمدی به عنوان مدیر تولید، تیمور کمری به عنوان طراح صحنه، اسماعیل آقاجانی به عنوان مدیر تصویربرداری فاز یک و سعید شعبانی به عنوان مدیر تصویربرداری فاز عشایر اشاره کرد.

کامران تهرانی دستیار یک و برنامه ریز در پایان درباره این فیلم عنوان کرد: این فیلم به زودی آماده ترجمه و زیرنویس برای ارسال به جشنواره‌های بین‌المللی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است