روش درمانی جدید و انقلابی به کمک خواب | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
معرفی کتاب؛

روش درمانی جدید و انقلابی به کمک خواب

کتاب «چرا می‌خوابیم؛ قدرت خواب و رویا» نوشته متیو واکر با ترجمه ناهید ملکی از سوی نشر نوین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «چرا می‌خوابیم؛ قدرت خواب و رویا» نوشته متیو واکر با ترجمه ناهید ملکی در نوبت چاپ اول از سوی نشر نوین به چاپ رسید.

متیو واکر استاد علوم اعصاب و روان‌شناسی دانشگاه برکلی، مدیر آزمایشگاه خواب و تصویربرداری عصبی دانشگاه و استاد سابق روان‌پزشکی دانشگاه هاروارد است. او بیش از صد مطالعه علمی منتشر کرده و در برنامه‌های تلویزیونی ۶۰ دقیقه، نوا، اخبار بی‌بی‌سی و جمعه‌های علمی ان‌پی‌آر حضور داشته است. کتاب «چرا می‌خوابیم» اولین کتاب او است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «دانشمندان یک روش درمانی جدید و انقلابی کشف کرده‌اند که باعث می‌شود عمر طولانی‌تری داشته باشید. این روش، حافظه‌ شما را تقویت کرده و خلاق‌ترتان می‌کند. باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید. شما را لاغر نگه می‌دارد و هوس‌های غذایی را کاهش می‌دهد. از شما در برابر سرطان و زوال عقل محافظت می‌کند. از سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می‌کند. خطر سکته‌ قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.، چه برسد به دیابت. حتی احساس شادی بیشتر و افسردگی و اضطراب کمتری خواهید داشت. آیا علاقه‌مندید درباره‌ی کتاب چرا می خوابیم بدانید؟»

کتاب «چرا می‌خوابیم؛ قدرت خواب و رویا» در ۳۰۰ صفحه با قیمت ۶۵۰۰۰ تومان به همت نشر نوین روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است