داغ وداع غریبانه با پرویز پورحسینی/ جهان با دیده تحسین به فعالیت های او می نگرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
پیام تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای درگذشت پرویز پورحسینی

داغ وداع غریبانه با پرویز پورحسینی/ جهان با دیده تحسین به فعالیت های او می نگرد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درگذشت زنده‌یاد پرویز پورحسینی را تسلیت گفت.

به گزارش صبا، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، در پیامی درگذشت زنده‌یاد پرویز پورحسینی هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی را تسلیت گفت. متن پیام حسینی‌پور به شرح زیر است:

«کرونا مدام داغ بر دل ما می گذارد؛ خبر درگذشت استاد پرویز پورحسینی داغی بود که بر غم های این روزها افزود و چه دردناک است که به دلیل شرایط موجود در کشور و لزوم اجتناب از تجمعات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وداع با استاد غریبانه خواهد بود و همین موضوع داغ فراقش را سنگین تر می کند.

مردم هنردوست ایران، سال ها با آثار فاخر این هنرمند پیشکسوت زندگی کردند؛ نقش آفرینی این استاد برجسته در آثار کارگردانان بزرگی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، کمال تبریزی، داود میرباقری و… در یادها باقی می ماند و بی تردید جهان با دیده تحسین، تمجید و حسرت به فعالیت های او می نگرد.

در تمام مدتی که استاد در بیمارستان بستری بودند با فرزندشان در ارتباط بودیم و امیدمان به بهبود ایشان روز به روز بیشتر می شد، اما دست تقدیر امان نداد و سایه این استاد بزرگ را از سر جامعه هنری کم کرد؛ البته که پرویز پورحسینی با تک تک آثارش در میان ما هست و خواهد بود، اما کاش تقدیر جور دیگری رقم می خورد و امید ما به بهبود استاد ناامید نمی شد.

اینجانب ضایعه غم انگیز درگذشت این شخصیت ماندگار و استاد مسلم هنرهای نمایشی را به خانواده این هنرمند و جامعه هنری کشورمان تسلیت می گویم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است