فرانکو نرو دوباره در نقش «جانگو»/ تارانتینو نقش کوتاهی در فیلم بازی می کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۸

فرانکو نرو دوباره در نقش «جانگو»/ تارانتینو نقش کوتاهی در فیلم بازی می کند

فرانکو نرو ستاره ایتالیایی سینما از حضور مجددش در نقش جانگو و همینطور نقش کوتاه تارانتینو در این فیلم گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا،  فرانکو نرو ستاره کهنه کار ایتالیایی که بیشتر برای بازی در نقش جانگو در فیلم «جانگو» ساخته سرجیو کوربوچی شناخته می شود در گفتگو با ورایتی از پروژه تازه اش که مدت هاست تصمیم دارد در آن بازی کند، سخن گفت.

فرانکو نرو در پاسخ به این پرسش که پروژه «جانگو زندگی می کند!» به کجا رسیده است، گفت: همه چیز آماده انجام بود، برنامه ریزی کرده بودیم فیلمبرداری فیلم را در ماه می امسال در نیواورلئان انجام دهیم، بعد آن را به ژوئن فرستادیم، سپس جهان به سمت قرنطینه رفت، حالا ببینیم چه می شود، کارولین فایفر (یکی از تهیه کنندگان) به تازگی برای من پیامی فرستاد و گفت آنها امیدوارند فیلمبرداری اواخر ژانویه ۲۰۲۱ انجام شود. نیواورلئان محل فیلمبرداری فیلم، همانجایی است که تارانتینو فیلم «جانگوی آزاد شده» را در آن ساخت. (نرو در فیلم تارانتینو یک حضور کوتاه لحظه ای داشت.)

نرو افزود: کارولین فایفر برای این فیلم جان سیلس (کارگردان مطرح سینمای مستقل آمریکا) را به عنوان فیلمنامه نویس آورده است. کارگردان فیلم هم کریستین آلوارت فیلمساز درخشان آلمانی است.

نرو داستان فیلم «جانگو زندگی می کند!» را این چنین شرح می دهد: قصه فیلم در سال ۱۹۱۵ جایی که در آمریکا تازه استودیوهای فیلمسازی شکل گرفته می گذرد، این استودیوها برای ساخت فیلمهای وسترن صامت خود قهرمان های واقعی مثل وایات ارپ و بوفالو بیل را به عنوان مشاور استخدام می کنند اما جانگو یکی از افراد استخدام شده نیست.

بازیگر فیلم «تریستانا» بونوئل در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تارانتینو این فیلمنامه را خوانده نیز گفت: نه هنوز، من قصد دارم از تارانتینو بخواهم که حضوری کوتاه در فیلم داشته باشد، اما این کار را وقتی خواهم کرد که مطمئن شوم فیلمبرداری آغاز می شود. زیرا قبلا از تارانتینو خواسته بودم در یک پروژه حضور کوتاه داشته باشد او هم پذیرفت اما پروژه محقق نشد. بعد از آن تارانتینو به من گفت تا صد در صد مطئمن نشدی درباره فیلمت با من صحبت نکن.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است