پرویز پورحسینی بازیگری خلاق و متعهد بود/ یکی از بهترین‌ها را از دست دادیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۳
امرالله احمدجو به صبا گفت:

پرویز پورحسینی بازیگری خلاق و متعهد بود/ یکی از بهترین‌ها را از دست دادیم

کارگردان «روزی روزگاری» می‌گوید اگر بخواهد پرویز پورحسینی را در یک جمله توصیف کند، می‌گوید پرویز پورحسینی بازیگری 6 دانگ و خلاق بود که متاسفانه از دست رفت.

امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان سریال ماندگار «روزی روزگاری» در گفتگویی کوتاه با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که بامداد امروز ۷ آذر چشم از جهان فروبست، عنوان کرد: ایشان به لحاظ کاری و اخلاقی یکی از بهترین‌ها بودند و ما متاسفانه یکی از بهترین‌‌ها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهم ایشان را در یک جمله توصیف کنم باید بگویم پرویز پورحسینی بازیگری ۶ دانگ و خلاق بود. من همیشه ایشان را به عنوان الگو به جوان‌هایی که تازه‌کار هستند، معرفی می‌کردم.

کارگردان «روزی روزگاری» درباره ویژگی‌های بارز این هنرمند فقید در عرصه بازیگری بیان کرد: تحلیل درست نقش بر اساس فیلمنامه و رسیده به آن، آمادگی کامل به لحاظ جسمی و ذهنی سر صحنه، رعایت اخلاق و همراهی و همدلی با اعضای گروه از ویژگی‌هایی بود که ایشان در عرصه بازیگری داشت.

احمدجو در پایان خاطرنشان کرد: اتفاق افتاده بود که ایشان ساعت ۴ یا ۵ صبح در اتاق گریم باشند و تا غروب نوبت بازی ایشان نشود اما این هنرمند جزو بازیگران استثنایی بود که شرایط را می‌سنجید و نیازی نمی‌دید گله کند. چنین بازیگری وقنی نقشی را می‌پسندید و آن را انتخاب می‌کرد تا پایان متعهد و مسئول می‌ماند.

استاد پرویز پورحسینی که مدتی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزگر بستری بود بامداد امروز ۷ آذرماه دار فانی را وداع گفت.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است