فصل جدید «قرنطینه» روی آنتن می‌رود/ ایرج حریرچی مهمان قسمت اول | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷
با اجرای امین زندگانی؛

فصل جدید «قرنطینه» روی آنتن می‌رود/ ایرج حریرچی مهمان قسمت اول

فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با اجرای امین زندگانی از پنج شنبه 6 آذر روی آنتن می‌رود. 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسایل و معضلات اجتماعی از دریچه طنز از امشب پنج شنبه ۶ آذرماه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

محمدابراهیم امینیان تهیه‌کننده برنامه «قرنطینه» در توضیح بیشتر گفت: این برنامه با نگاهی طنز به مشکلات و مسایل روز جامعه در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای هر پنج‌شنبه پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: سری جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با اجرای امین زندگانی با بخش‌های مختلف همچون گفتگو با مهمان، موشن گرافی (معرفی مهمان برنامه)، دوربین مخفی (مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن خواهد بود.

تهیه‌کننده برنامه «قرنطینه» اظهار کرد: استفاده از نام «قرنطینه» در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت‌ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده‌ایم و از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده‌ایم.

اولین قسمت برنامه «قرنطینه» میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با موضوع بیماری کرونا است که امشب ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

این برنامه با همکاری مشترک گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه پنج تولید می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است