فیلمنامه‌ای درباره رشادت‌ نیروهای امنیتی می‌نویسم/ دیگر با رادیو همکاری نمی‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
انوش معظمی در گفتگو با صبا:

فیلمنامه‌ای درباره رشادت‌ نیروهای امنیتی می‌نویسم/ دیگر با رادیو همکاری نمی‌کنم

انوش معظمی می‌گوید بازیگران نیز همانند دیگر اقشار جامعه مجبور به کار در ایام کرونایی هستند چراکه باید بتوانند از عهده هزینه‌های زندگی برآیند.

انوش معظمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا با بیان این‌که برای گذران زندگی باید در شرایط کرونایی کار کرد، گفت: هم‌اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری هستم. این فیلم درباره یکی از سرداران شهید هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: در فیلم «تک تیرانداز» همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود تا سلامتی عوامل حفظ شود.

معظمی عنوان کرد: ما نیز همچون دیگر افشار جامعه مجبور هستیم در این شرایط برای گذران زندگی کار کنیم البته هیچ کسی به میل خود دوست ندارد در این شرایط از خانه بیرون بیاید.

بازیگر سریال «مختارنامه» تصریح کرد: همچنین مشغول نگارش فیلمنامه‌ای هستم که داستانی امنیتی و جاسوسی دارد. این فیلم قرار است تلاشی در تصویرگری رشادت‌های نیروهای امنیتی در مقابل دشمنان خارجی باشد.

معظمی در پایان درباره فعالیت در رادیو نیز تصریح کرد: من کار برای رادیو را بسیار دوست دارم اما به اندازه ای نحوه پرداخت دستمزد در این رسانه توهین آمیز شده است که ترجیح می‌دهم دیگر این همکاری را ادامه ندهم. به تازگی برای کاری که در رادیو انجام داده بودم آنقدر دستمزد ناچیزی دادند که از بازگویی آن شرم دارم.

انتهای پیام/

یک نظر

  • رادیویی ها با جون و دل کار میکنن این شرایط سخت برای همه اهالی رادیو یکسان هست کسی که بخواد برای مردم کار کنه هیچوقت رادیو رو کنار نمیذاره اگه می تونه کار درآمدزاش رو داره و برای دل مردم و خودش با عشق سر برنامه های رادیویی حاضر میشه این شرایط سخت برای همه هست به ویژه اونایی از کار در رادیو ارتزاق می کنند ولی انقدر نجیب هستند که با همه این سختی ها و گلایه ها نیان بگن دیگه برای رادیو کار نمیکنیم چون اندازه یک شیشه پاک کن سر پارک وی هم درآمد نداریم