نمایش «اقیانوس پشت پنجره» در بخش چشم‌انداز «جایزه گلدن روستر» چین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱

نمایش «اقیانوس پشت پنجره» در بخش چشم‌انداز «جایزه گلدن روستر» چین

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» در بخش چشم‌انداز فیلم‌های بین‌الملل «جایزه گلدن روستر» چین به نمایش در می‌آید.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به نویسندگی و کارگردانی بابک نبی‌زاده در بخش چشم‌انداز فیلم‌های بین‌الملل سی‌وسومین «جایزه گلدن روستر» چین به نمایش در می‌آید.

این فیلمِ بلند که از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است چهارمین حضور بین‌المللی خود را در این رویداد هنری تجربه می‌کند.

قهرمان داستان اقیانوس پشت پنجره یک نوجوان است. برهان، نوجوان باهوش روستایی، برای معرفی جزیره و خانواده‌اش تصمیم جالبی می‌گیرد. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی و توریستی جزیره می‌برد و برای گردش‌گران‌ خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردش‌گران بیشتری به جزیره می‌آیند.

این فیلمِ بلند به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان تاکنون جایزه فیلم‌های کودک و نوجوان (سپنتا) سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان، جایزه اصلی یونیسف (صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد) و دیپلم افتخار بهترین بازیگر در سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرده است.

به دلیل شیوع کرونا سی‌وسومین «جایزه گلدن روستر» با تغییر در زمان برگزاری از ۵ تا ۸ آذر ۱۳۹۹ (۲۵ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰) در شهر بندری شیامن در جنوب شرقی چین به شکلی متفاوت از سال‌های گذشته به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است