حضور «گورکن» در جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱

حضور «گورکن» در جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی

فیلم سینمایی «گورکن» در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک «پانزدهمین جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی» به نمایش در می‌آید.

به گزارش صبا، «گورکن» دومین فیلم سینمایی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش «نتپک» پانزدهمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی «جوگجا- نتپک» اندونزی به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره «جوگجا- نتپک» مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور اندونزی است که با هدف معرفی و توسعه سینمای آسیا با همکاری بنیاد توسعه سینمای آسیا (نِتپک) که یک سازمان فرهنگی و سینمایی شامل منتقدان، فیلمسازان، برگزارکنندگان جشنواره‌ها و پخش‌کنندگان ۳۰ کشور مختلف است، هر ساله در کشور اندونزی برگزار می‌شود.

به غیر از فیلم سینمایی «گورکن»، فیلم‌های «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی، «مسخره‌باز» ساخته همایون غنی‌زاده نیز در بخش «نتپک» (بخش آثار فیلمسازان اول و دوم) این جشنواره به نمایش در می‌آیند. فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» ساخته حسین مهکام، «نجیبه» ساخته مصطفی گندم‌کار و مستند «تارهای ممنوعه» ساخته حسن نوری نیز در بخش چشم‌انداز آسیا و فیلم‌های کوتاه «جبرئیل» ساخته یوسف کارگر و «داغی» ساخته فاطمه احمدی نیز در بخش «چراغ آسیا» (بخش فیلم‌های کوتاه) این جشنواره حضور خواهند داشت.

امسال پانزدهمین جشنواره فیلم «جوگجا- نتپک» با شرکت ۲۹ کشور و نمایش ۵۷ فیلم سینمایی و ۷۱ فیلم کوتاه از ۲۵ تا ۲۹ نوامبر ۲۰۲۰ (پنج تا ۹ آذرماه ۱۳۹۹) به صورت غیر رقابتی در ۱۵ شهر اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است