آخرین جزییات از برگزاری دهمین سمپوزیم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶

آخرین جزییات از برگزاری دهمین سمپوزیم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران

هنرمندان و صاحب نظران تا دهم آذرماه فرصت دارند تا آثار پژوهشی خود را به دهمین سمپوزیم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران ارایه کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، پس از انتشار فراخوان دهمین سمپوزیم بین‌المللی «مجسمه‌سازی» تهران و براساس اعلام دبیرخانه این سمپوزیوم، هنرمندان و صاحب نظران تا دهم آذرماه فرصت دارند آثار پژوهشی خود را ارایه دهند.

سازمان زیباسازی شهر تهران، دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی «مجسمه‌سازی» تهران را در اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد کرد.

تداوم این جریان در دهه هشتاد و نود شمسی به‌ عنوان یک رویداد هنری، علاوه بر ایجاد امکان‌های ویژه و منحصر به ‌فرد در حوزه عمل اجتماعی و تاثیر متقابل هنر و شهر و هنرمند، بستر مطالعاتی و بررسی سیر یک جریان پویا را نیز فراهم کرده است. در دهمین دوره برگزاری، نهاد مجری درصدد است با نظر به چشم‌انداز تعریف شده سمپوزیوم، جایگاه ایران را در هنر مجسمه‌سازی منطقه تثبیت و ارتقا دهد.

همچنین با تلاش برای احیای میراث تاریخی ایران در زمینه حجاری و سنگ‌تراشی، فضای تعامل و گفتگو درباره مجسمه‌سازی شهری را فراهم کرده و فرصت تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها را با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران بین‌المللی و ملی ایجاد نماید.

در این دوره از سمپوزیوم بین‌المللی «مجسمه‌سازی» تهران برای اولین بار بخشی به «پژوهش» اختصاص‌ یافته است تا پژوهشگران فعال در حوزه مجسمه‌سازی و هنر شهری را دعوت به همکاری کند. در این بخش علاقه مندان می‌توانند با ارایه رزومه و سوابق پژوهشی، در قالب تیم‌های پژوهشی سمپوزیوم در کارگروه‌های تولید محتوا مشارکت نمایند.

مهلت ثبت‌نام در بخش «پژوهش» تا ۱۰ آذرماه است و متقاضیان می‌توانند تمامی سوابق خود را به همراه فرم تکمیل شده ثبت‌نام به نشانی ۱۰th.tehransymp@gmail.com ارسال کنند همچنین در عنوان ایمیل حتما عبارت (متقاضی بخش پژوهشی + نام کامل پژوهشگر) ذکر شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است