«عیداعید» ویژه برنامه زنده رادیو نمایش شد/ اجرای زنده موسیقی و استندآپ کمدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷

«عیداعید» ویژه برنامه زنده رادیو نمایش شد/ اجرای زنده موسیقی و استندآپ کمدی

به مناسبت عید سعید قربان روز یکشنبه بیستم مرداد ماه، علیرضا جاوید نیا و قاسم افشار میهمان ویژه برنامه زنده «عیداعید» می شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، برنامه «عیداعید» ویژه برنامه رادیو نمایش است که به مناسبت دهه ولایت از بیستم تا بیست و نهم مرداد ماه به صورت زنده از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود و به مناسبت عید سعید قربان میزبان علیرضا جاویدنیا و قاسم افشار است.

این برنامه شامل بخش های متنوعی مانند مسابقه، تست گویندگی، اجرای زنده نمایش رادیویی، تست بازیگری، استندآپ کمدی، موسیقی زنده همراه با گفتگو با هنرمندان است که در بخش اجرای زنده نمایش رادیو معصومه عزیزمحمدی، بهادر ابراهیمی و فرزاد شیرمحمدی به ایفای نقش می پردازند.

علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با مراجعه به رادیو نمایش در میدان ارگ (پانزده خرداد)، خیابان داور، ساختمان رادیو، محوطه حیاط رادیو نمایش در این ویژه برنامه و جشن رادیویی به مدت ۱۰ روز شرکت کنند.

نویسندگان برنامه «عیداعید» مهدی فراهانی، مهتاب سهیلی نیک، مهدی ازوج هومن و مرجان رضاییان هستند و شهرام راسخ به اجرای استند آپ کمدی می پردازد.

«عیداعید» به تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا، اجرای نگین خواجه نصیر و مهدی طهماسبی و گزارشگری مهران میرحسینی، هر روز ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت زنده در رادیو نمایش اجرا می شود و از آنتن این شبکه رادیویی پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است