دسترسی اهالی رسانه به فیلم‌ها و برنامه‌های «سینماحقیقت» آنلاین خواهد بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۵

دسترسی اهالی رسانه به فیلم‌ها و برنامه‌های «سینماحقیقت» آنلاین خواهد بود

نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما آثار چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» را اینترنتی می بینند.

به گزارش صبا، مدیر روابط عمومی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از ثبت‌نام اینترنتی نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما روی وب‌سایت این جشنواره خبر داد و گفت: ثبت‌نام اینترنتی نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما از امروز روی سایت جشنواره آغاز شده و تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

شهنام صفاجو در تشریح چگونگی این ثبت‌نام اینترنتی اظهار کرد: اهالی محترم رسانه ابتدا باید وارد پرتال جشنواره «سینماحقیقت» به نشانی panel.irandocfest.ir شده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنند، پس از تکمیل این فرم اولیه، کلید ثبت‌نام را زده و از طریق صفحه پیشخوان پرتال روی گزینه‌ «اهالی رسانه» کلیک کنند. در ادامه عنوان رسانه‌ای خود را انتخاب و تصویر معرفی‌نامه را بارگزاری کرده و با وارد کردن کد امنیتی، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی اضافه کرد: نتیجه ثبت‌نام نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما پس از بررسی و تایید روابط عمومی جشنواره به عنوان فعال رسانه‌ای حوزه سینمای مستند، از طریق پیامک و ایمیل اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یادآور شد: نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره و برپایی کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های تخصصی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها و… از طریق پلت‌فرم‌های آنلاین و در فضای مجازی صورت می‌گیرد و همکاران محترم رسانه با ثبت‌نام روی پرتال جشنواره و تایید نهایی توسط روابط عمومی، می‌توانند از برنامه‌های مختلف سینماحقیقت استفاده کنند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است