پخش ویژه‌برنامه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت از شبکه دو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹

پخش ویژه‌برنامه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت از شبکه دو

«ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» در ایام برگزاری این رویداد سینمایی، روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، «ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» به منظور پوشش این رویداد سینمایی در ایام برگزاری، روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

با توجه به برگزاری آنلاین دوره شانزدهم جشنواره مقاومت، معرفی بخش‌های مختلف جشنواره و انعکاس اخبار و رویدادها در دستور کار این برنامه قرار گرفته است، همچنین دست‌اندرکاران این برنامه در نظر دارند، اطلاعات جامعی از ماهیت، روند برگزاری، نامزدهای هر بخش، برگزیدگان و بخش‌های جانبی به مخاطب ارایه دهند.

گفت‌وگو با برخی از برگزیدگان مرحله اول شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، بخش دیگری از این ویژه‌برنامه است.

به منظور سرعت بخشیدن به ریتم این برنامه، ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بدون مجری و به شکلی بدیع پخش می‌شود تا زمان بیشتری برای پرداختن به اخبار این رویداد وجود داشته باشد.

«ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» از دوشنبه سوم آذرماه به مدت ۶ روز در ایام برگزاری این رویداد، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همزمان با برگزاری مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، آثار راه‌یافته به این جشنواره به صورت همزمان در ۲ پلتفرم نمافیلم  namafilm.ir و عماریار  ammaryar.ir اکران می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است