«عشق قرنطینه نمی‌شود» با حضور سه بازیگر جدید/ قدر یکدیگر را بدانیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹

«عشق قرنطینه نمی‌شود» با حضور سه بازیگر جدید/ قدر یکدیگر را بدانیم

فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» ساخته ژینوس پدرام، به مرحله پس تولید رسید.

عشق قرنطینه نمی‌شودبه گزارش خبرنگار سینمایی صبا، فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژینوس پدرام به مرحله صداگذاری توسط علیرضا علویان رسید و مرحل پس تولید تا سه هفته دیگر به پایان می‌رسد.

این فیلم کوتاه براساس طرحی از آرش دهقان‌شاد نوشته شده است که تمی عاشقانه دارد و داستان آن درباره این است که هر چالشی در زندگی پیش می‌آید حتی کرونا و جنگ، ما را در مقابل این قرار می‌دهد که نباید لذت با هم بودن را از دست دهیم. این مسائل، چالش‌هایی است که روزی می‌آید و می‌رود ولی تنها بودن وحشتناک‌تر از همه این‌هاست، قدر یکدیگر را بدانیم.

پیش از این بازی آتنه فقیه نصیری، تینو صالحی و فهیمه رحیم‌نیا در این فیلم رسانه‌ای شده بود که در ادامه مسعود ضیانور، آرشیدا و آوینا غلامی نیز به آن‌ها پیوستند.

عوامل سازنده فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» عبارتند از نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده: ژینوس پدرام، طرح فیلمنامه: آرش دهقان‌شاد، مجری طرح: وحید مشاری، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، مدیر تولید: جواد راهزانی، دستیار اول و برنامه‌ریز: سعید سیری، طراح صحنه و لباس: امین جهانی، گریم: وحدت سرچونی، صدابردار: هادی بهشتی، منشی صحنه: پونه خامین، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: مجید خادمیان، عکاس: حسین حاجی بابایی، مدیر روابط عمومی: زهرا نجفی، ساخت تیزر: علی بوستانی، فیلم پشت صحنه: غزاله عبدلی‌فر و مدیر تدارکات: پژمان ذوالقدری.

عشق قرنطینه نمی‌شود

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است